Skip to main content
Jubileum

15 jaar KPN Community: dankzij jou!

• November 3, 2025
  • 63 reacties
  • 23518 keer bekeken
Toon eerste bericht

63 reacties

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • November 3, 2025

Gefeliciteerd allen! Als ik die foto zo zie van jullie allemaal, dan lijkt me het wel een leuk en gezellig team.

Ik ga me best doen om ook mee te spelen met het grote spel.

Op naar de 20 jaar!

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

Over die (leuke 😃) foto, was dat een onbedoelde mic drop? 😆😅 

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 4, 2025

Hartelijk gefeliciteerd met jullie jubileum. Ik vindt jullie geweldig. Super service, altijd denkend in oplossingen. Ik heb maandenlang liggen klooien met mijn internet. Als ik meteen aan de bel had getrokken was het binnen afzienbare tijd opgelost. Ik ben erg blij met deze service van KPN.

Ik wens jullie heel veel werkplezier, groetjes Emile.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

Van harte gefeliciteerd met deze fantastische mijlpaal!! Het is ook oprecht een leuke plek om rond te lopen. Op naar de volgende 15 jaar!!

Ik ga het proberen, ik ben dan 86.😉

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • November 4, 2025

mooie bron voor hulp, informatie en gebruikerservaringen. Gefeliciteerd met dit jubileum

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 4, 2025

Door het persoonlijk contact via het forum voelt het alsof je daadwerkelijk gehoord word en een directe ingang hebt bij de juiste KPN afdelingen.

Wat fijn om te lezen, ​@Woetter22! We vinden het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt op het platform, dus het is mooi dat dat ook zo overkomt. Dank je wel voor je feedback! 😊

Tot slot wil ik zeggen dat ik denk dat we hier een leuke club vormen. Soms schuurt het een beetje, maar dat mag. Je hoeft het immers niet altijd met elkaar eens te zijn. Over het algemeen vullen we elkaar goed aan, en mensen die hulp zoeken worden hier ontzettend snel geholpen.

Heel erg bedankt voor je uitgebreide felicitatie, ​@bnh! Ik ben het helemaal met je eens: zonder wrijving, geen glans! 😄

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 4, 2025

Haha nee hoor, gewoon weer één van onze typische binnenpretjes 😄. We dachten: laten we een lekker cheesy foto maken: iets met op de grond liggen of een hartje met onze handen… En dat vonden we zelf héél erg grappig 🤣

• November 4, 2025

Haha nee hoor, gewoon weer één van onze typische binnenpretjes 😄. We dachten: laten we een lekker cheesy foto maken: iets met op de grond liggen of een hartje met onze handen… En dat vonden we zelf héél erg grappig 🤣

Ik stond er bij en ik keek er naar 🤣

Ook van mij de hartelijke felicitaties met deze mijlpaal. Ik prijs mijzelf gelukkig dat ik er ook al 14 jaar deel van heb mogen uitmaken, al snel als Ambassadeur, later superuser en nu als "gewone" gebruiker.

Proficiat! 🎂(die was lekker trouwens 😉). 

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 4, 2025

Van harte met dit jubileum! 🥳

Zoals meerderen hier ben ik via XS4All bij KPN terecht gekomen. Met een vraag over de glasvezelaansluiting ben ik uiteindelijk blijven hangen. Dat was niet gebeurd als er niet al een community was: dat maakt het tot zoveel meer dan alleen een helpdesk met technische insteek. 

De meetings zijn sowieso leuke momenten om de leden en KPN-medewerkers beter te leren kennen met als hoogtepunt natuurlijk het boottochtje eerder dit jaar bij SAIL. 

Ik zit momenteel midden in een verhuizing en op het werk staan de deadlines ook net te strak afgesteld, maar aan dit topic wilde ik toch eventjes wat lovende woorden kwijt! Veel succes de komende 15 jaar :)

JakkuPosuto
Topper

Van harte gefeliciteerd!💕

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

Van harte gefeliciteerd met dit jubileum! 🎉🎈

Volgens mij begint mijn deelname aan deze community een jaar of acht geleden, om uit interesse mee te reageren. 

Inmiddels maak ik deel uit van de vaste 'stamgasten' in deze community, en heb ik diverse meetings meegemaakt, die hier in dit topic genoemd worden.  

Om even een mooie foto te delen van een paar maanden geleden tijdens Sail Amsterdam.... 

Hoopvol
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

Gefeliciteerd met het jubileum. Het is een fantastische community. Tuurlijk is het klanten helpen klanten, maar het KPN team hier achter is heel belangrijk en zij zorgen ervoor dat de community een succes is door alles in goede banen te leiden en leuke dingen te organiseren voor de leden. 

hhwer
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • November 5, 2025

Allereerst van harte gefeliciteerd met het 15 jarige bestaan van de KPN-community,

Naast de normale support is het erg prettig dat je ook buiten die uren antwoorden vindt.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 5, 2025

Gefeliciteerd met dit jubileum! Ik ben ongeveer 4 jaar actief schat ik, en waardeer het forum vanwege de oplossingen die geboden worden aan mezelf en anderen waardoor je zelf ook weer dingen ontdekt.

En vooral leuk als je een ander kunt helpen.

Die foto, is die gemaakt in de KPN-borg in Groningen?

• November 5, 2025

@Shyrin van KPN het betreft even jou met die microfoon hé,... 

Ik heb een voorzetje voor je!

hier is de 'KPN Connect & Grow' hit, met AI, 5G, en duurzaamheidsthema's!

​(Vers 1 - Beats met een snelle, digitale vibe)

De data stroomt, sneller dan jij 'm tikt,

Geen koper meer, die draad is echt een tik.

Glasvezel is de hype, door elke straat,

Ik stream mijn leven, van vroeg tot laat.

De AI agent belt, en regelt alles stil,

Mijn slimme huis, precies zoals ik wil.

​(Refrein - Energieke, TikTok-waardige beat!)

KPN! Connect & Grow! Alles gaat viraal.

Met Private 5G, geen vertraging, real time, speciaal.

Groene stroom in de zendmast, circulair en fris,

Minder CO2, dat is hoe KPN is!

KPN! De netwerkbaas, de digitale stap!

​(Vers 2)

Mijn IoT-koelkast bestelt, ik hoef niks te doen,

Cybersecurity aan, altijd extra groen.

Die e-sim-chip zit in m'n smartwatch, smooth,

Voor een Beter Internet, de toekomst is approved.

Hyper-persoonlijk nu, de customer experience,

Mijn inbox snapt me, geen ruis, geen nonsense.

​(Refrein - Nog meer power!)

KPN! Connect & Grow! Alles gaat viraal.

Met Private 5G, geen vertraging, real time, speciaal.

Groene stroom in de zendmast, circulair en fris,

Minder CO2, dat is hoe KPN is!

Graag zie ik de uitnodiging voor een livestream via Teams tegemoet!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • November 5, 2025

... maar het KPN team hier achter is heel belangrijk en zij zorgen ervoor dat de community een succes is door alles in goede banen te leiden en leuke dingen te organiseren voor de leden. 

💚

...

Die foto, is die gemaakt in de KPN-borg in Groningen?

Nee, deze is gemaakt op het kantoor in Amsterdam-Sloterdijk! Van de KPN-Borg in Groningen durf ik pas volgend jaar weer foto's te delen (wordt nu namelijk verbouwd) 😅

@Shyrin van KPN het betreft even jou met die microfoon hé,... 

...

Graag zie ik de uitnodiging voor een livestream via Teams tegemoet!

Aan mijn enthousiasme zal het ècht niet liggen ​@JB22_!! Ik denk dat mijn werkmaten wat minder blij zullen zijn… 🤣

• November 5, 2025

Ow maar gaat je wel lukken, geef degene die willen een triangel of mondharmonica, groene lederhosen en een groene muts. Dan is het team wel compleet voor de livegang!

Oh zo snel. Ook Gemini red zich wel;

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 5, 2025

Proficiat met deze mooie mijlpaal!
Ik kwam op de Community terecht toen ik de informatie zocht over TV+ en vooral over de juiste manier van aansluiten. Aansluitschema’s bleken hier aanwezig te zijn en niet via de reguliere kanalen. Dat was voor mij spot-on. Mijn v10a en superwifi2 vonden elkaar om de 2 dagen niet aardig meer en een eigen topic was geboren met de nodige testen en vooral ook input van anderen. Ook de stevige TV+ discussies heb ik met interesse gelezen en dat was vooral nuttig en leerzaam bij het juist configureren. Mede daarom ben ik nog steeds op de community te vinden.

Een favoriet community moment? Nou, dat zijn er meer. Ik vond het bijzonder om te zien dat klanten actief hun ervaringen konden delen over TV+. In Hilversum was er een prachtig programma over het onderwerp security. Na afloop vond ik het bezoek aan de bunker erg waardevol. Dat ik eindelijk Sail kon bezoeken was geweldig en vooral in een prachtige setting vanaf een boot. Bij al deze events krijgen moderators en klanten een gezicht en dat is ook een leuke ervaring.

Leuke topics zijn er ook voldoende geweest. Leerzaam of met een discussie. De hilarische taferelen rondom een extraatje in de vorm van een koffievoucher waren grappig. De ACM moest rechter spelen 😂. De huiskamer is vooral een plek voor de online gezelligheid.

En als kers op de taart is er af en toe ruimte voor een persoonlijke touch in de vorm van een kaartje met een passende en persoonlijke boodschap. En je kan ook zomaar een oude wijven koek aantreffen in een PostNL pakjesautomaat.

Ik denk dat de Community, team en leden, daarmee een prachtig uithangbord van KPN is. Een mooie basis om nog jaren te genieten van de KPN diensten.

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • November 7, 2025

Gefeliciteerd en ik hoop nog vele jaren ondersteuning te mogen ontvangen. Heb deze site ontdekt na mijn overstap van ziggo naar kpn.

Zou zeggen en denken " ga nog vele jaren zo door" 

waaromikweer.🥸👍

Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • November 7, 2025

Nieuw in deze community werd  een eerste bijdrage gelijk opgepakt door Alex en naar gisteren gemeld wordt er ook daadwerkelijk naar een oplossing gekeken. Namens de senioren die minder digitaal vaardig zijn of ervaren dat te worden bedankt. Komt goed. 👍

Tv-fans
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • November 7, 2025

Allen van harte gefeliciteerd, dat we nog samen met elkaar vele jaren mekaar vooruit mogen helpen. 

Erwin van KPN
Moderator

Nieuw in deze community werd  een eerste bijdrage gelijk opgepakt door Alex en naar gisteren gemeld wordt er ook daadwerkelijk naar een oplossing gekeken. Namens de senioren die minder digitaal vaardig zijn of ervaren dat te worden bedankt. Komt goed. 👍

Goed om te lezen! Je kunt hier altijd met je vragen terecht

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 8, 2025

Als XS4ALL klant was ik jaren lang actief in het gebruikersforum van deze club. Niet dat ik altijd mee kon in de diepgaande technische issues die door sommige deelnemers aangedragen en behandeld werden, maar heb hier wel veel opgestoken. Sinds XS4ALL een (bijna) lege huls is geworden is ook dit gebruikersforum nagenoeg tot stilstand gekomen. Overigens stond dit forum los van XS en werd alleen gebruikt door klanten van XS, zonder support van de provider.

Toen XS4ALL na veel weerstand toch onder de vleugels van moeder KPN werd gebracht heb ik overwogen om mee te gaan naar de opvolger van XS. Echter, het TV platform dat men daar aanbood had (zacht uitgedrukt) niet mijn voorkeur. Om die redenen heb ik stilletjes afgewacht tot KPN figuurlijk gesproken op de deur klopte met alle gegevens m.b.t. de transitie naar hun systemen. Dit is vrijwel probleemloos verlopen en dat is (achteraf gezien) best knap.

Tja, en met het creëren het noodzakelijke KPN account kwam ook het KPN forum (nu deze Community) in zicht. Vanwege de goede ervaringen bij XS heb ik ook op deze KPN deur geklopt en werd met een warm welkom binnengelaten.

Ben dus nog maar sinds 2022 lid maar heb er zeker geen spijt van. Het grote pluspunt van deze community is dat KPN hierin waardevolle bijdragen levert, en meer dan dat! 

Gefeliciteerd en op naar de volgende 15 jaar (en meer)!

Ps. Idd ​@Roy74 , ook hier staat de hernieuwde uitgifte van een koffievoucher op de verlanglijst, misschien met Sint Nicolaas? 😉😄

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ben dus nog maar sinds 2022 lid maar heb er zeker geen spijt van.

3 jaar is ook al flink lang! Heel fijn dat je destijds een account hebt aangemaakt en nu al zo lang actief bent. 😄
Zie je ook steeds vaker langskomen in de ‘klets’ topics, dus echt super dat je op meerdere manieren actief bent op deze Community. 💚

Inderdaad, op naar de volgende 15!

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • November 8, 2025

Van harte gefeliciteerd 🎉 Ik ben er sinds 2014 bij en heb dankzij de KPN Community een waardevol prepaid nummer kunnen redden een aantal jaren geleden. Het nummer is nog steeds actief. Toppers!