Skip to main content
Jubileum

15 jaar KPN Community: dankzij jou!

• November 3, 2025
  • 63 reacties
  • 23518 keer bekeken
Toon eerste bericht

63 reacties

DannyK_
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • November 8, 2025

Gefeliciteerd community en collega's! 🎉🎉

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 8, 2025

Je hoeft niet te wachten tot de koffie uit Spanje komt ​@Berrie_Kaas. Kijk maar eens bij “Voor Jou”. De koffiebonen van KPN komen uit Groningen 😀

Hopelijk heb jij een bonenmachine. Ik zal voortaan duidelijk specificeren dat de voucher ook voor pads moet gelden 😅. Neemt niet weg dat het een mooi pakket is en dit keer hoeft de ACM niet in te grijpen want verzenden is gratis 😍. Proost ☕

De KPN boon

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 8, 2025

Gefeliciteerd allemaal! 👍

Ik volg nu al zo'n 8 jaar dit forum, later community geheten. En dat hadden een paar jaren meer kunnen zijn als ik vóór die tijd geen aanmeldproblemen had gehad.

In al die tijd dat ik abonnee van kpn ben, heb ik aardig wat ontwikkelingen meegemaakt: InternetPlusBellen, itv, opnames in de cloud, nieuwe tv-menu en nu tv+ box. Ik heb bij bijna allemaal meegedaan aan de bijbehorende pilots.

Bij al die ontwikkelingen heb ik ook wat hobbels meegemaakt. En deze community is altijd een prima plek geweest om de vragen of problemen neer te leggen. En natuurlijk vind ik het ook leuk om af en toe een bijdrage tot een oplossing aan te dragen.

Ga zo door met deze community!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik zal voortaan duidelijk specificeren dat de voucher ook voor pads moet gelden 😅. 

Het is ook nooit goed he. 😭 Grapjes natuurlijk. Gewoon beetje in je Senseo stampen, moet lukken toch? 😝

@Katana321 Wat een hoop ontwikkelingen binnen een redelijk korte tijd he? Ik denk ook wel eens terug aan hoe het allemaal was toen ik hier net begon bij KPN 10 jaar geleden. Enorm veel verschillen. 

Jij ook heel erg bedankt voor al je bijdragen! 😄 Ga ook zo door! 💚

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

Je hoeft niet te wachten tot de koffie uit Spanje komt ​@Berrie_Kaas. Kijk maar eens bij “Voor Jou”. De koffiebonen van KPN komen uit Groningen 😀

Gedaan ​@Roy74 , en dan zijn er nog lieden die beweren dat KPN niets voor bestaande klanten doet …… ->

Dit lekker bakkie ook dankzij de community!

En nu naar buiten, het is hier (in Noord-Holland) prachtig herfstweer!! 

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 9, 2025

Lekker ​@Berrie_Kaas, geniet van je koffiepakket. Klagers heb je altijd, maar wij hebben het echt goed.

Ik ben al heel vroeg op pad geweest deze zondag. Om 07:00 naast het bed om te genieten van de herfst 🍂 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

@Roy74 en ​@Berrie_Kaas Dank voor jullie berichten over de koffieactie! Ik had die actie over het hoofd gezien, maar zojuist heb ik het koffiepakket alsnog besteld. 😀

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • November 9, 2025

Geniet van je pakket ​@Katana321. Dan kunnen we nu weer on-topic hier 😁

Leve de koffie en de Community 🥳

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • November 9, 2025

Gedaan ​@Roy74 , en dan zijn er nog lieden die beweren dat KPN niets voor bestaande klanten doet …… ->

Helemaal mee eens ​@Berrie_Kaas en ​@Roy74. Genoeg leuks te vinden en te doen. 

Geniet van je koffie, lekker ☕!

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 9, 2025

Proficiat allemaal,en nog heel veel jaren!

🍰🍕🍨Hoop wel nog eens 4GB te krijgen hier!

En de Soundbox is nog Buggy!🎂

🎄🌟⛄En alvast de beste wensen voor kerstmis en het nieuwe jaar!🍾🍢

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 10, 2025

Buggy, ​@Uit Meijel ??? Kinderwagen ???

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 10, 2025

😆😂 Nee,ik bedoelde dat er nog pietjes in zitten!

Het nog niet goed werkt.

En nee,dan bedoel ik geen kanaries of duiven!🕊😁

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • November 11, 2025

Allemaal gefeliciteerd met het jubileum, geniet ervan.

Helaas geen positieve ervaringen te melden.