Skip to main content

Bedankt voor het kaartje KPN Community Team!

• February 21, 2026
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Vandaag kreeg ik heel erg lief een kaartje namens het KPN Community Team.

Ik vind het echt heel bijzonder om deze te ontvangen en uiteraard weet je niet wie het geschreven heeft, maar jullie hebben goed onthouden dat ik 6 weken vloeibaar moet eten, omdat ik niet mag kauwen.😅

Op de vraag of de 6 weken al voorbij zijn wil ik meteen zeggen, dat zal rond eind maart pas zijn.😕

Ik heb het kaartje op een kastje gezet bij de andere kaartjes en  dat bevind zich onder mijn TV, dus ik zal het geregeld zien het kaartje!🤗

Werkelijk iedereen enorm bedankt het wordt echt enorm gewaardeerd!

Kleine opmerking, de straatnaam klopte niet, maar toch is het goed gekomen met de bezorging door PostNL

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hihi, wij onthouden nog wel eens wat ​@MandersOnline 😊 Fijn dat je het kaartje ontvangen hebt. Graag gedaan, namens ons hele team! En zoals gezegd, heel veel beterschap.

Ik hoop dat je de tijd onder andere hier een beetje vlot voorbij kunt laten gaan, het is toch altijd prettig wanneer zulke dingen weer een beetje de goede kant op gaan.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Slimmerik
  • February 23, 2026

Het is heel erg duidelijk dat jullie dingen onthouden😊

Het is allemaal nog niet zoals je wil en zal voor bepaalde delen ook echt nog maanden duren voor dat hersteld is, althans dat hoop je dat dat weer wordt zoals het was, al heb ik daar goed vertrouwen in dat dat ook wel goed komt.

Meeste waar ik echt duidelijk last van heb is mijn conditie, die is momenteel echt minder dan het was, maar ook dat zal herstellen zeker nadat die 6 weken voorbij zijn en het weer goed vast is gegroeid.