Skip to main content
Sticky

Community Café

Community Café
Toon eerste bericht

179 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 23 januari 2025

Ik plaats mijn reactie op jouw bericht maar even hier, ​@Dicksooo. Toen ik de gebruikersnaam las, had ik wel direct zin in Johma Oudekaas-pesto salade… 🤣 Toastjes erbij en scheppen maar!

Dicksooo
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 142 reacties
  • 23 januari 2025

Smakelijk 😋, en ja, het was inschieten voor open doel ​@Shyrin van KPN , ik kon het gewoon niet laten:-)

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 23 januari 2025

Ik hou van de oudekaassalades van Johma. En de vega kipkerrie. Om nom nom

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1754 reacties
  • 24 januari 2025

Ik zie die bakjes eigenlijk alleen rond kerst/oud&nieuw op tafel staan 😀 Ze zijn best lekker, maar ik ben altijd snel zat van de toastjes eronder.

Geef mij maar een lekker stuk worst: van die droge worsten die je op de markt kan kopen met peper eromheen of andere kruiden. We halen ze in Frankrijk ook vaak op de markt.

En echte spaanse chorizo natuurlijk, niet die meuk die je in Nederland kan krijgen 🙈

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
Erik van KPN schreef:

Ik hou van de oudekaassalades van Johma. En de vega kipkerrie. Om nom nom

Die oude kaas pesto is echt favoriet bij ons in huis. Stokbroodje er mee beleggen en happen maar! 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 24 januari 2025

Oude kaas met een glas port is ook lekker, overigens ben ik ook stapel op de Friese Tynjetaler kaas.
Dat is een erg lekkere gaten kaas, de gaten zijn het lekkerst zei mijn vader vroeger.😋

Pesto  ga ik al over mijn nek bij alleen het zien er van… brrrr
Gelukkig zijn zijn er ook mensen die ze wel lusten, en ik misschien ook wel…. maar als ik het al zie, dan heb ik al gegeten en gedronken….

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28330 reacties
  • 24 januari 2025
XS4-Arjan schreef:

Ik zie die bakjes eigenlijk alleen rond kerst/oud&nieuw op tafel staan 😀 Ze zijn best lekker, maar ik ben altijd snel zat van de toastjes eronder.

Ik eet ze dan ook gewoon op brood 😄

XS4-Arjan schreef:

Geef mij maar een lekker stuk worst: van die droge worsten die je op de markt kan kopen met peper eromheen of andere kruiden. We halen ze in Frankrijk ook vaak op de markt.

En echte spaanse chorizo natuurlijk, niet die meuk die je in Nederland kan krijgen 🙈

Maar dit, ja eens!

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4343 reacties
  • 26 januari 2025

Blijft leuk die poezen sjaal 😍

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14717 reacties
  • 26 januari 2025

Superleuk inderdaad ​@Ik_Combineer 😃🧡

De achterkant van jouw kat lijkt op een koe! Mooi patroon heeft hij/zij 😊

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 27 januari 2025

Goedemorgen allemaal.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 27 januari 2025

Goedemorgen!

Grappig, ​@huistijger: gisteren keek ik naar Garfield the movie met het mini-mensje in huis. Leuke film wel! In de film zagen we het moment dat Garfield zijn baasje Jon adopteerde (en niet andersom, hehe). Mijn dochter zei: “hoe kun je die blik, die ogen weerstaan?! Ik zou hem ook direct mee naar huis nemen, hoor!” 😍😅😁

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 27 januari 2025
XS4-Arjan schreef:

Eens, héérlijk! Ik vind de worsten van Brandt en Levi heel lekker!

Toon inhoud

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 27 januari 2025

Ik begrijp je dochter helemaal ​@Shyrin van KPN 😺

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 27 januari 2025

Als je niet van knoflook houdt zoals ik….. verder begrijp je het wel😀

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 27 januari 2025

Kopje koffie dan maar?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 27 januari 2025

Da's een strak plan ​@Shyrin van KPN 
Dat wordt mijn derde 😀
Wel zonder gebak, ik moet nodig weer eens gaan bakken

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Och gos wat een plaatje ​@Shyrin van KPN 😍 té schattig.

Lekker, ik doe met je mee en ga voor nummer twee ​@huistijger ☕

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2319 reacties
  • 27 januari 2025

Katten.... 😻

Deze heb ik in mijn nieuwe huis in de vensterbank staan. Ik ga eens nadenken welke andere LEGO-bouwwerken ik uit het ouderlijk huis zal meenemen. 'Alles' is denk ik geen optie gezien de omvang van mijn collectie, waaronder tientallen LEGO-Technic wagens . 😉

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 27 januari 2025

Hier zijn mijn Lego vriendjes ​@AriënC 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
AriënC schreef:

Katten.... 😻

Deze heb ik in mijn nieuwe huis in de vensterbank staan. Ik ga eens nadenken welke andere LEGO-bouwwerken ik uit het ouderlijk huis zal meenemen. 'Alles' is denk ik geen optie gezien de omvang van mijn collectie, waaronder tientallen LEGO-Technic wagens . 😉

@AriënC als groot Lego liefhebber, zie ik hier graag foto's van ;-).

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 293 reacties
  • 27 januari 2025

Ik heb ook wat lego, ook al worden we groot blijven we kind hè…

Jasper van KPN
Moderator
MandersOnline schreef:

Ik heb ook wat lego, ook al worden we groot blijven we kind hè…

Lego heeft ook meerdere doelgroepen, het is niet meer alleen op kinderen gericht. Ik heb onder andere Himeji Castle en de Saturn V hier staan, je hebt plezier tijdens het bouwen en daarna blijft het ook leuk als decoratie 🙂

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 293 reacties
  • 27 januari 2025
Jasper van KPN schreef:

Lego heeft ook meerdere doelgroepen, het is niet meer alleen op kinderen gericht. Ik heb onder andere Himeji Castle en de Saturn V hier staan, je hebt plezier tijdens het bouwen en daarna blijft het ook leuk als decoratie 🙂

Klopt inderdaad wel beetje Jasper. Ze merkte dat volwassen het ook nog leuk vinden en zijn daar op in gesprongen. Vanaf donderdag 6 februari ook weer een nieuw seizoen Lego Masters op RTL4.

Voor mij is het echt heerlijk met al die blokjes aan de slag gaan die 2 auto’s ben ik dan ook echt vele uren mee bezig geweest, de rode 8 uur en de blauwe 10 uur ongeveer.

Het ergste vind ik momenteel soms wel dat mijn kinderen inmiddels beide zelf hun lego set bouwen en dat Papa dat niet meer hoeft te doen 😭.

Jasper van KPN
Moderator
MandersOnline schreef:

Het ergste vind ik momenteel soms wel dat mijn kinderen inmiddels beide zelf hun lego set bouwen en dat Papa dat niet meer hoeft te doen 😭.

Het is lekker rustgevend vind ik, en de tijd kan ook plots heel snel gaan als je bezig bent.

Je kunt ook een set voor jezelf kopen, waar zij dan weer niet mee hoeven te doen 😁

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 293 reacties
  • 27 januari 2025
Jasper van KPN schreef:

Het is lekker rustgevend vind ik, en de tijd kan ook plots heel snel gaan als je bezig bent.

Je kunt ook een set voor jezelf kopen, waar zij dan weer niet mee hoeven te doen 😁

Ja zeker rustgevend, net zoals puzzels maken wat voor mij ook aardig rustgevend is, maar kost vaak wat meer tijd om te maken dan Lego set.

Wat betreft set voor mezelf, dan loop ik ook kans dat ze mee gaan doen of zij mijn set aan het maken zijn, maar goed dan goed verstoppen in de weekenden en vakanties dat ze er zijn.

Reageer