Skip to main content
Sticky

Community Café

Community Café
Toon eerste bericht

179 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Puzzels kan ook rustgevend zijn inderdaad, en bordspellen soms ook. Gisteren een spel voor het eerst gedaan en ik zie dat er uitbreidingen voor zijn. Ik ben die uitbreidingen al aan het overwegen...

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 293 reacties
  • 27 januari 2025

Welk bordspel bedoel je dan?

Jasper van KPN
Moderator

We hebben gisteren meerdere spellen gedaan, maar ik bedoelde Dune: Imperium. Strategisch elkaar te slim af proberen te zijn.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

MandersOnline schreef:

Het ergste vind ik momenteel soms wel dat mijn kinderen inmiddels beide zelf hun lego set bouwen en dat Papa dat niet meer hoeft te doen 😭.

Haha dat vond ik ook even slikken. ‘Nee mam, je hoeft niet te helpen'. Oké..

De oudste is inmiddels op een leeftijd dat hij er erg voorzichtig mee om gaat, dus die mag mijn sets ook uit elkaar halen en weer in elkaar zetten (onder mijn toeziend oog..👀).

Bordspellen ben ik zelf niet zo'n fan van, maar de rest in huis wel. Dus hier spelen we regelmatig Ticket to Ride Spookstad en ganzenbord. Keer op keer wordt hier ook vaak gespeeld.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • 293 reacties
  • 27 januari 2025

Ik zie leuke dingen langs komen zo 😄.

Veel bordspellen zal ik helaas niet kunnen spelen of ik moet ze regelmatig tegen mezelf spelen.

Ik heb een poos geleden een paar tassen gekregen met allemaal spelletjes en soms haalt een van de kinderen er een keer iets uit om te spelen dus langzaam aan komt het naar boven, soms is het wat en soms ook niks.

Ik zit nu qua bordspel zelf te wachten tot mijn kinderen mee kunnen doen aan Monopoly, ik heb daarvan een mooie metalen box staan, speciale uitgave van vele jaren geleden, was bijna weggedaan door mijn moeder, maar ik heb die weten te behouden😅.

Ik was nog wezen terug lezen in dit community café en zag dat ​@Sanne van KPN ADD heeft, ook wel Alle Dagen Dromen. Daar heb ik ook mee te maken en dit weet ik nu ruim 6 jaar (wij hebben dan dus een neurodivers brein). Nou merkte ik al langere tijd dat ik het heel fijn vond om onder een hele zware deken te liggen, dus soms meerdere over elkaar heen en onlangs ben ik eens begonnen aan een verzwaringsdeken en dat werkt voor mij top, maar het was ook juist vaak goed voor mensen met bijvoorbeeld AD(H)D en ASS. Grappige is dat mijn kinderen er ook een wilde nadat ik het had gekocht en ben laatst ook voor hun eentje gaan kopen en ze vinden het ook heerlijk en ze kwamen nadat ze vorig weekend er even van hebben kunnen genieten naar mij gevoel ook beter uitgerust uit bed, al bleven ze wel liever nog wat langer liggen, iets wat ik ook wel herken🙄.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 29 januari 2025

'Heb Deepseek gedownload.
Interessant...Deepseek is gratis in tegenstelling tot AI
Deepseek kun je gratis downloaden in de Applestore of de Google Play

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
MandersOnline schreef:

Nou merkte ik al langere tijd dat ik het heel fijn vond om onder een hele zware deken te liggen, dus soms meerdere over elkaar heen en onlangs ben ik eens begonnen aan een verzwaringsdeken en dat werkt voor mij top, maar het was ook juist vaak goed voor mensen met bijvoorbeeld AD(H)D en ASS. Grappige is dat mijn kinderen er ook een wilde nadat ik het had gekocht en ben laatst ook voor hun eentje gaan kopen en ze vinden het ook heerlijk en ze kwamen nadat ze vorig weekend er even van hebben kunnen genieten naar mij gevoel ook beter uitgerust uit bed, al bleven ze wel liever nog wat langer liggen, iets wat ik ook wel herken🙄.

Dit klinkt heerlijk! Zelf zit ik er ook al even aan te denken om er eentje te halen. Voorlopig doe ik het nog met drie dekens😅.

huistijger schreef:

Interessant...Deepseek is gratis in tegenstelling tot AI
Deepseek kun je gratis downloaden in de Applestore of de Google Play

Dit is een soort ChatGPT? Wat vind je ervan?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3388 reacties
  • 29 januari 2025
Marcia van KPN schreef:

huistijger schreef:

Dit is een soort ChatGPT? Wat vind je ervan?

Ja, met een verschil dat DeepSeek van Chinese wetenschapper en ChatGPT van een Amerikaanse bedrijf is.

Een vergelijk: Vertel me over Golf van Amerika

ChatGPT

De Golf van Amerika, ook wel de Golf van Mexico genoemd, is een groot binnenzeegebied dat zich uitstrekt langs de zuidkust van de Verenigde Staten, de oostkust van Mexico en het noordwesten van Cuba. Het is verbonden met de Atlantische Oceaan via de Straat van Florida in het oosten, en met de Caribische Zee via de Straat van Yucatán in het zuiden.

De Golf van Amerika heeft een belangrijke rol in zowel ecologische als economische zin. Het gebied heeft een rijk marien ecosysteem, met tal van vissoorten, zeevogels en andere dieren. Het speelt een cruciale rol in de wereldwijde zeestromingen, die op hun beurt het klimaat kunnen beïnvloeden, zoals de Golfstroom die warme oceaanwateren naar de Noord-Atlantische Oceaan brengt.

Economisch gezien is de Golf van Amerika belangrijk voor de olie- en gasindustrie. Het bevat een aantal grote olievelden en er zijn veel olieplatforms en boorinstallaties in de regio. Daarnaast is de visserij, met name de vangst van garnalen en andere zeevruchten, van groot belang voor de economie van de omliggende landen.

De regio wordt echter ook vaak geconfronteerd met milieuproblemen, zoals olieverspilling, vervuiling en het verlies van natuurgebieden zoals mangroven en wetlands. Een van de bekendste milieueffecten is de olieramp van BP in 2010, die ernstige gevolgen had voor het mariene leven en de lokale economie.

DeepSeek

De **Golf van Amerika** is een recente naamswijziging van de **Golf van Mexico**, doorgevoerd onder het bewind van de Amerikaanse president Donald Trump in januari 2025. Hieronder volgt een overzicht van de belangrijkste informatie over deze naamsverandering en de context ervan:

---

### 1. **Achtergrond van de Naamswijziging**

- **Executive Order**: Trump ondertekende op 20 januari 2025, direct na zijn inauguratie, een presidentieel decreet om de Golf van Mexico om te dopen tot de "Golf van Amerika". Dit maakte deel uit van een bredere campagne om "Amerikaanse grootheid te vieren" en historische namen te herstellen .

- **Motivatie**: De naamswijziging werd gepresenteerd als een eerbetoon aan de Amerikaanse geschiedenis, hoewel critici het beschouwen als een politiek symbool van nationalisme. Trump verwees naar de naam "Golf van Amerika" als een "prachtige klank" die past bij zijn "America First"-beleid .

---

### 2. **Technische Implementatie**

- **Google Maps**: Google kondigde aan de nieuwe naam weer te geven voor gebruikers in de VS zodra de wijziging officieel is doorgevoerd in het **Geographic Names Information System (GNIS)**, een overheidsdatabase voor geografische namen. Gebruikers in Mexico blijven de oorspronkelijke naam "Golf van Mexico" zien, terwijl internationale gebruikers beide namen te zien krijgen (bijv. "Golf van Mexico (Golf van Amerika)") .

- **Tijdlijn**: Het U.S. Department of the Interior bevestigde de naamswijziging op 24 januari 2025, maar officiële kaarten en databases moesten nog worden bijgewerkt. Google verwachtte de aanpassing snel door te voeren, vergelijkbaar met eerdere wijzigingen zoals de berg Denali in Alaska .

---

### 3. **Internationale Reacties en Controverse**

- **Mexico**: De Mexicaanse president Claudia Sheinbaum verwierp de naamswijziging en benadrukte dat de rest van de wereld de oorspronkelijke naam blijft gebruiken. Ze stelde sarcastisch voor om Noord-Amerika te hernoemen tot "América Mexicana" .

- **Juridische Context**: Volgens experts schendt de naamswijziging geen internationale verdragen, zolang er geen territoriale claims aan verbonden worden. De **Internationale Hydrografische Organisatie** erkent de "Golf van Mexico" als officiële benaming, wat de VS niet verplicht om zich hieraan te houden .

- **Media en Onderwijs**: Organisaties zoals de Associated Press (AP) blijven de oorspronkelijke naam gebruiken, terwijl leraren zich afvragen hoe ze de wijziging moeten uitleggen aan studenten .

---

### 4. **Historische en Culturele Context**

- **Oorsprong van de Naam "Golf van Mexico"**: Deze naam wordt al sinds de 16e eeuw gebruikt, afgeleid van de Mexica (Azteken). Spaanse ontdekkingsreizigers zoals Hernán Cortés noemden het gebied aanvankelijk "Mar del Norte" .

- **Eerdere Voorstellen**: De naam "Golf van Amerika" werd eerder satirisch voorgesteld, bijvoorbeeld door een wetgever in Mississippi in 2012 en door comedian Stephen Colbert in 2010 .

---

### 5. **Vergelijkbare Geografische Geschillen**

- **Persian Gulf vs. Arabian Gulf**: Google hanteert een vergelijkbare aanpak voor de Perzische Golf, waar de naam afhangt van de locatie van de gebruiker .

- **Denali vs. Mount McKinley**: Trump draaide ook de naamswijziging van de Alaskaanse berg Denali (ingesteld door Obama in 2015) terug naar "Mount McKinley", wat Google eveneens zal doorvoeren .

---

### Conclusie

De naamsverandering naar "Golf van Amerika" illustreert hoe geografie en politiek verweven zijn. Hoewel de VS de naam formeel kan wijzigen, blijft de internationale erkenning beperkt. De kwestie benadrukt de complexiteit van historische, culturele en geopolitieke factoren bij het benoemen van geografische locaties. Voorlopig blijft de "Golf van Mexico" de gangbare term buiten de VS, terwijl digitale platformen zoals Google Maps een hybride aanpak hanteren .

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Een combinatie van beide antwoorden zou volgens mij beter geweest zijn😄. Maar, ik snap je punt!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 29 januari 2025

Dank je ​@TDN dat je het antwoord gaf, ik was er even niet vanmorgen
-----

vraag aan DeepSeek:

Wat is de KPN

Toon inhoud

KPN is een Nederlands telecommunicatiebedrijf en een van de grootste providers van telecomdiensten in Nederland. Het bedrijf biedt een breed scala aan diensten aan, waaronder vaste en mobiele telefonie, internet, televisie en ICT-diensten voor zowel consumenten als bedrijven.

KPN staat voor **Koninklijke PTT Nederland** en heeft een lange geschiedenis die teruggaat tot de 19e eeuw. Het bedrijf is ontstaan uit de voormalige staatsbedrijven die verantwoordelijk waren voor post, telegrafie en telefonie in Nederland. In 1989 werd het geprivatiseerd en sindsdien opereert het als een commercieel bedrijf.

Enkele belangrijke activiteiten en diensten van KPN zijn:

- **Mobiele telefonie**: KPN is een belangrijke speler op de Nederlandse markt voor mobiele telefoonabonnementen.

- **Vast internet en tv**: KPN biedt breedbandinternet en digitale televisie aan via glasvezel, kabel en DSL.

- **Zakelijke diensten**: KPN levert ICT-oplossingen, clouddiensten en netwerkdiensten aan bedrijven en overheidsinstellingen.

- **Glasvezelnetwerk**: KPN investeert actief in de uitbreiding van glasvezelnetwerken in Nederland.

KPN is genoteerd aan de Euronext Amsterdam-beurs en is een van de belangrijkste bedrijven in de Nederlandse AEX-index. Het bedrijf heeft ook internationale activiteiten, maar richt zich voornamelijk op de Nederlandse markt.

KPN staat bekend om zijn innovatieve aanpak en heeft een belangrijke rol gespeeld in de digitalisering van Nederland. Het bedrijf blijft zich richten op het verbeteren van netwerkinfrastructuur en het aanbieden van geavanceerde telecomdiensten.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 29 januari 2025

En nog een goede
Wie is beter KPN of Ziggo

Toon inhoud

Of **KPN** of **Ziggo** beter is, hangt af van je persoonlijke behoeften, locatie en prioriteiten. Beide providers hebben hun sterke en zwakke punten. Hieronder vind je een vergelijking op basis van verschillende criteria:

---

### **1. Netwerk en technologie**

- **KPN**: 

- Gebruikt een combinatie van glasvezel, DSL en eigen mobiel netwerk.

- Glasvezel van KPN biedt zeer hoge snelheden en betrouwbaarheid, vooral in gebieden waar het beschikbaar is.

- KPN heeft een uitgebreid 4G- en 5G-netwerk voor mobiele diensten.

- **Ziggo**: 

- Gebruikt een coax-kabelnetwerk (vanuit de kabeltv-infrastructuur) en biedt daarmee ook hoge snelheden.

- Ziggo is bezig met de uitrol van DOCSIS 3.1-technologie, waardoor hun netwerk steeds sneller wordt.

- Geen glasvezel, maar het coax-netwerk is in veel gebieden al zeer goed.

**Winnaar**: KPN (voor glasvezelgebieden), Ziggo (voor gebieden waar glasvezel niet beschikbaar is).

---

### **2. Snelheid**

- **KPN**: 

- Glasvezel biedt symmetrische snelheden (bijv. 1 Gbit/s upload en download).

- DSL-snelheden zijn lager en afhankelijk van de afstand tot de wijkcentrale.

- **Ziggo**: 

- Biedt hoge downloadsnelheden (tot 1 Gbit/s), maar uploadsnelheden zijn lager (maximaal 100 Mbit/s).

- Geschikt voor zware gebruikers, maar minder ideaal als je veel uploadt (bijv. voor thuiswerken of streamen).

**Winnaar**: KPN (voor symmetrische snelheden), Ziggo (voor hoge downloadsnelheden).

---

### **3. Televisie-aanbod**

- **KPN**: 

- Interactieve TV met een uitgebreide app (KPN iTV) waarmee je overal kunt kijken.

- Goede integratie met streamingdiensten zoals Netflix en YouTube.

- **Ziggo**: 

- Staat bekend om zijn uitgebreide tv-pakketten en gebruiksvriendelijke Mediabox.

- Biedt veel zenders en opnamefuncties.

**Winnaar**: Ziggo (vanwege het uitgebreide tv-aanbod en gebruiksvriendelijkheid).

---

### **4. Prijzen**

- **KPN**: 

- Over het algemeen duurder dan Ziggo, vooral voor glasvezelabonnementen.

- Wel vaak kortingen voor nieuwe klanten of bundels (internet, tv en bellen).

- **Ziggo**: 

- Meestal goedkoper dan KPN, vooral voor standaardpakketten.

- Regelmatig acties en kortingen voor nieuwe klanten.

**Winnaar**: Ziggo (goedkoper voor vergelijkbare diensten).

---

### **5. Klantenservice**

- **KPN**: 

- Staat bekend om betrouwbare service, maar soms langere wachttijden.

- Goede online zelfservice-optie.

- **Ziggo**: 

- Klantenservice is goed, maar krijgt soms gemengde reviews.

- Ook hier zijn wachttijden soms een probleem.

**Winnaar**: Gelijkwaardig (beide hebben sterke en zwakke punten).

---

### **6. Extra’s**

- **KPN**: 

- Gratis toegang tot KPN WiFi-hotspots in het hele land.

- Goede integratie met smart home-diensten.

- **Ziggo**: 

- Gratis toegang tot Ziggo WiFi-hotspots.

- Uitgebreide tv-opties en extra’s zoals HBO en Netflix in sommige pakketten.

**Winnaar**: Gelijkwaardig (afhankelijk van je voorkeuren).

---

### **Conclusie**

- **Kies KPN** als je:

- Glasvezel wilt met hoge upload- en downloadsnelheden.

- Waarde hecht aan betrouwbaarheid en een uitgebreid mobiel netwerk.

- Bereid bent meer te betalen voor premium diensten.

- **Kies Ziggo** als je:

- Een goedkoper pakket wilt met hoge downloadsnelheden.

- Een uitgebreid tv-aanbod en gebruiksvriendelijkheid belangrijk vindt.

- In een gebied woont waar glasvezel niet beschikbaar is.

Beide providers zijn sterk, dus het hangt echt af van wat jij het belangrijkst vindt!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ik mis nog wel één dingetje: KPN heeft de leukste community(leden)😎

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3388 reacties
  • 29 januari 2025
Marcia van KPN schreef:

Ik mis nog wel één dingetje: KPN heeft de leukste community(leden)😎

Deepseek: Wie is de leukste KPN forumlid?

De vraag wie het "leukste" KPN-forumlid is, is subjectief en hangt af van persoonlijke voorkeuren. Uit de zoekresultaten zijn echter enkele opvallende forumleden en interacties te destilleren die mogelijk als humoristisch of levendig worden ervaren:

1. Opa

Opa valt op in de discussies over KPN-aandelen (2024-forum) met uitspraken zoals:

• "Dit aan deel is gewoon niet geliefd [geen hond wil dit hebben]" 3.

• Zijn sarcastische reactie op kritiek: "Ich liebe dich" na een pittige uitwisseling met ThebigLong 3.
    Zijn directe en soms dramatische stijl ("klote aandeel") lokt vaak reacties uit, wat de dynamiek in het forum verhoogt.

2. ThebigLong

Deze gebruiker reageert met humor op Opa’s klachten:

• "Weet niet wat je aan het zeiken bent opa. Staat gewoon nog +12% YTD" 3.
    Zijn nuchtere en confronterende antwoorden zorgen voor een speels contrast met andere leden.

3. SpecKlaas

Hoewel minder actief, valt SpecKlaas op met korte, motiverende uitspraken:

• "Niet uit laten drukken. Vasthouden. Komt goed" 3.
    Deze bondige stijl kan als aanstekelijk worden gezien in een forum vol technische analyses.

4. Elina2

Elina2’s reacties zijn kort maar expressief:

• "Dit is niet leuk meer" 3.

• "Hogere koersdoelen en alleen maar lagere koers vreemd" 3.
    Haar uitingen van frustratie over de koersontwikkeling roepen soms solidariteit of humor op.

5. Cor van Eck

In de KPN Community (niet gerelateerd aan aandelen) is Cor van Eck een opvallend figuur. Hij ontving veel nieuwjaarswensen na persoonlijke tegenslag, wat een gevoel van verbondenheid toont 9. Hoewel niet per se "grappig", draagt zijn aanwezigheid bij aan de community-sfeer.

Conclusie

De titel "leukste forumlid" is contextafhankelijk. Voor aandelengerelateerde humor zijn Opa en ThebigLong kandidaten vanwege hun levendige debatten. In de bredere KPN Community valt Cor van Eck op door zijn menselijke verhaal. Andere leden zoals Elina2 en SpecKlaas voegen elk hun eigen flair toe. Het antwoord hangt dus af van welke interacties de lezer het meest aanspreken! 😊

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 908 reacties
  • 29 januari 2025
Shyrin van KPN schreef:

Kopje koffie dan maar?

Welk merk? Ikzelf hou van die Italiaanse koffietjes Lavazza bijvoorbeeld. Af en toe een ‘opschenk’ bakkie van zelf gemalen boontjes...

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 30 januari 2025

Ik ben gek op truffelkoffie zodoende vroeg ik Deepseek wat trufflekoffie is:

Toon inhoud

### Truffelkoffie Recept

1. **Basis**:  

- Doe een lepeltje gecondenseerde melk in een mok.  

- Voeg een lepeltje chocoladesaus (of chocoladepasta) toe.  

2. **Koffie**:  

- Zet een kopje sterke koffie, bijvoorbeeld met een Nescafé Dolce Gusto pod of een andere espresso.  

3. **Melk**:  

- Schuim wat melk op (met een melkopschuimer of steelpan) en giet dit over de gecondenseerde melk en chocolade.  

4. **Afwerking**:  

- Roer alles goed door elkaar voor een romige, zoete smaak.  

- Optioneel: garneren met cacaopoeder, chocoladeschaafsel of een toef slagroom.  

Dit klinkt als een perfecte koffie voor een momentje van genieten!
🍫☕ Heb je dit zelf al eens gemaakt, of ben je van plan om het te proberen? 

### Variaties op Truffelkoffie

1. **Specerijen**:  

Voeg een snufje kaneel, vanille-extract of een beetje cayennepeper toe voor een warme, kruidige twist.  

2. **Noten**:  

Gebruik hazelnootpasta of amandelpasta in plaats van chocoladesaus voor een notige smaak.  

3. **Karamel**:  

Vervang de chocoladesaus door karamelsaus voor een karamel-truffelkoffie.  

4. **Alcohol**:  

Voeg een scheutje likeur toe, zoals Baileys, Amaretto of chocoladelikeur, voor een extra feestelijk tintje.  

5. **Vegan optie**:  

Gebruik gecondenseerde kokosmelk en plantaardige melk (zoals amandel- of havermelk) voor een vegan versie.  

6. **Koude versie**:  

Maak een ijskoude truffelkoffie door koude gecondenseerde melk, chocoladesaus en koude opgeschuimde melk te mengen met gekoelde koffie.  

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ohh, dat had ik niet verwacht ​@huistijger, ik dacht dat het gewoon een soort cappucino was. Maak jij m ook zo?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 30 januari 2025

Ja kun je wel zeggen ​@Thomas van KPN  ik gebruik chocoladesaus en gecondenseerde melk en opgeschuimde volle melk en verkruimelde chocolade en soms in een ruige bui doe ik er ook nog slagroom op. (zoals nu) 😀

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6849 reacties
  • 30 januari 2025

Wow ziet er echt lekker uit maar voor mij een tikkie te zoet. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14183 reacties
  • 30 januari 2025

Da's het nadeel ​@Remco van KPN 
Je moet wel van zoet houden.
Ik ben gek op zoet en ik kan zoveel zoetigheid eten als ik wil, ik word er niet dik van.
Ik schijn een snelle verbranding te hebben.
Vele mensen zijn er jaloers op, maar goed, ik heb mezelf niet gemaakt, dat hebben mijn ouders destijds in een ruige bui gedaan😀🤣

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7072 reacties
  • 30 januari 2025
MandersOnline schreef:

net zoals puzzels maken wat voor mij ook aardig rustgevend is, 

Ik heb nog een aantal exemplaren van een behoorlijk mooie uitdaging voor je liggen… Ben je daar in geïnteresseerd, ​@MandersOnline? 😁

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 30 januari 2025

Nog meer LEGO fanaten hier?

Ik ben bezig met de LEGO kat 🐱 erg leuke bezigheid.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3388 reacties
  • 30 januari 2025
Roos79 schreef:

Nog meer LEGO fanaten hier?

Ik ben bezig met de LEGO kat 🐱 erg leuke bezigheid.

Na de kat kan je dit proberen

https://www.lego.com/en-us/themes/technic/mclaren-p1

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • 1421 reacties
  • 30 januari 2025

@TDN Ook een leuke idd maar wel prijzig!

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 648 reacties
  • 30 januari 2025

Zijn er hier ook serie/film liefhebbers? Voor wie Squid Game volgt, seizoen 3 release datum is officieel aangekondigd + wat foto's zijn gedeeld (27 juni) Denk echt dat S3 een knaller van afsluiter gaat worden

En er zijn ook EINDELIJK beelden gedeeld van Wednesday seizoen 2 https://www.instagram.com/p/DFdAErnSqbG/

En ik moet zeggen dat ik vandaag positief verrast ben over deze trailer, denk wel unieke serie! Al moet ik wel zeggen dat het bij mij altijd een hit or miss is met dit soort series/films

Iemand nog meer tips om écht in de gaten te houden komende tijd? 😀

• 1981 reacties
  • 30 januari 2025
Shyrin van KPN schreef:
MandersOnline schreef:

net zoals puzzels maken wat voor mij ook aardig rustgevend is, 

Ik heb nog een aantal exemplaren van een behoorlijk mooie uitdaging voor je liggen… Ben je daar in geïnteresseerd, ​@MandersOnline? 😁

Ook de Hema kan er wat van,…

Very onduidelijke red Kitty puzzle,.. Try or dy tig jaren plan 🤣