Skip to main content

Klets je gezellig mee? 

Dit topic is als slowchat bedoeld voor alles wat je maar kunt bedenken, behalve de producten en diensten van KPN. Daar is de rest van de Community voor. 😄

Dus, heb je onlangs iets leuk gezien of beleefd? Leuke foto's die je wilt delen? Boekentips? 
Zet ze hieronder! 

Houd het vriendelijk en hopelijk hebben we hieronder dan snel een leuke chat! 💚

Ahhhhh wat lief van je ​@Ik_Combineer! Ik heb me laten weerhouden door de lek-recensies. En ja, het is zeker een mode dingetje inderdaad, maar ik moet toegeven dat ik er zelf ook wel gevoelig voor ben 😂 Ze zijn er ook in erg leuke kleuren!

maar ik moet toegeven dat ik er zelf ook wel gevoelig voor ben 😂

Een echt gevoelsmens dus 😄

Whoa bizar die koffiebeker ​@TDN 😱 Beeeetje een andere prijsklasse,

De originele porselein beker kost alleen 95,-€, maar ziet er minder goed uit.

Paris Coffee Cup in white porcelain

Ik vind mijn groene KPN beker dan toch mooier, denk ik 😄

Daar sluit ik mij volkomen bij aan. €5000,- voor een beker, pwah. 

Ooit bij een van de plekken waar ik werk een beker gehad en die was zeer duurzaam, van Bamboe. Uiteindelijk kreeg ik verzoek hem direct weg te gooien aangezien het niet veilig was voor de gezondheid. Gelukkig nog wel een paar blauwe doppers liggen van dezelfde firma.

Wat betreft mijn werkgever die had een kleine beker bijna alleen maar zwart en wat wit, het enigste groene is een plekje met een of andere kreet erin…

Nou doe ik denken aan zomer presentjes die wel groen waren, dat was een groot badlaken en ook een picknick kleed. Die laatste heb ik zeker nog en de eerste weet ik niet zo zeker meer of ik die nog heb.

Groen? Hier heb ik er 1 van 100% gerecycled plastic in het zwart. Echt een super systeem voor in de auto want aan de bovenkant zit een knop en dan kan je aan alle kanten drinken.

Ik heb behalve een groene van KPN ook een oranje van Simyo, ook KPN😎

Ik heb een beker, de groter dan mijn computer en laat in de kantine zien wie de baas is.

Ik heb een beker, de groter dan mijn computer en laat in de kantine zien wie de baas is.

Die beker mocht je even van ‘de baas’ lenen ​@TDN 😎😉

Als ik zo om me heen kijk heb ik zelf van allerlei opdrachtgevers waar ik werkzaamheden heb uitgevoerd wel wat in huis.
USB Stick's
Mokken
Bandana
Pennen

Zo herinner je wel waar je gewerkt hebt de afgelopen jaren😎

Als ik zo om me heen kijk heb ik zelf van allerlei opdrachtgevers waar ik werkzaamheden heb uitgevoerd wel wat in huis.
USB Stick's
Mokken
Bandana
Pennen

Zo herinner je wel waar je gewerkt hebt de afgelopen jaren😎

Dat is toch gaaf.

ik werk veel op festivals, en behalve heel veel bandjes heb ik inderdaad ook een hoop medailles qua hardloopevenementen. Zo heb ik mud runs, urban trails en (Rotterdam) marathons gelopen. Maar dat alles heb ik dan toch niet gedaan 😅

Ja zeker leuk om zoiets nog te hebben, medailles die ik echt verdient heb verdwijnen meestal na een poosje in de afvalbak.

Dit gaat dan om medailles van wandeltochten, ik heb nog een speldje liggen van de Fjoertoer Egmond en gelukkig kan je tegenwoordig ook vaak kiezen voor geen speldje of medaille, die kost dan extra en dat bespaar ik me dan wel weer en scheelt ook sjouwen naar de ondergrondse container🤣

Fjoertoer is gaaf! Heb al een paar keer degene van Renesse gelopen en gefietst. Echt schitterend met alle lampjes enzo.

Deze van Egmond was voor mij de eerste keer, maar inderdaad wel heel bijzonder, ik had route van 12 km gewandeld en ben van plan om dat dit jaar weer te gaan doen. Alleen wel iets beter voorbereid dan de vorige keer, veel te laat vertrokken omdat dit makkelijk kon, al had ik mijn twijfels en terecht...

Groen? Hier heb ik er 1 van 100% gerecycled plastic in het zwart. Echt een super systeem voor in de auto want aan de bovenkant zit een knop en dan kan je aan alle kanten drinken.

Ja, die heb ik ook, maar ik vind dat deksel wat minder handig. Dus ik gebruik het model dat we vorig jaar eerder al een keer bij een event kregen. Met een stickertje erop om hem te kunnen herkennen.

Mooi plekje vandaag 😊

Zo lijkt die toch wit in plaats van blauw...

Mooi plekje vandaag 😊

Is dat niet die zwabber? 😉

@Ik_Combineer

https://www.startpagina.nl/v/wetenschap/techniek/vraag/294468/klopt-erasmusbrug-rotterdam-beweegt/

Mooi plekje vandaag 😊

Je hebt wel een mooi uitzicht, maar in de verte is dat “smog” ​@Ik_Combineer? 😝

Niet zo goed voor de gezondheid! 😝😂

Fjoertoer is gaaf! Heb al een paar keer degene van Renesse gelopen en gefietst. Echt schitterend met alle lampjes enzo.

Ook een gaaf evenement van le Champion, net als de Zandvoort Light Walk.
Daar heb ik 15 februari al voor de vierde keer aan deelgenomen met de wandeling van 14 km. Iedereen versierd met lichtjes wandelend door Zandvoort, het strand, circuit en de duinen. Overal lichtkunstwerken en verrassende acts. Zie de Aftermovie Zandvoort Light Walk 2025 (Youtube)

Vandaag werkelijk een heerlijke dag mogen beleven. Koningsspelen waren er vandaag en dit jaar zat ik bij de onderbouw, groep 1-4.

Mijn dochter vanmorgen opgehaald om naar school te brengen en toen hoopte ze dat ik haar zou begeleiden in een groepje. Zelf had ik nog geen idee wat ik zou gaan doen, maar ik was er wel. Mooiste was dat ik een groepje mocht doen en ja mijn dochter zat er bij, die was helemaal gelukkig uiteraard.

Ik kan zeggen dat dit een hele leuke bijzondere ervaring geweest is en ja soms ben je er een paar kwijt en dan moet je de school door opzoek naar die ene, die telkens buiten naar de trampoline ging, dit was ook het leukste onderdeel voor ze.

Na afloop had ik nog een keertje geluk dat ik na een poosje wachten ook mijn zoon op het schoolplein zag aankomen en die haalde meteen zijn zusje op die toevallig ook naar buiten kwam.

Beide lekker meegenomen naar huis voor een paar uurtjes lekker genieten en dat genieten is ook zeker gelukt, ik zette wat muziek aan via YouTube en mijn dochter zei meteen kan ik hem harder zetten want dan ga jij lekker dansen op die muziek. Nou ze heeft het geweten, ze ging de gehele woonkamer door met me en ik had er een schaterlachend in mijn armen hangen, zeker bij de rondjes draaien (Hoe kan je anders snel “the circle of life” uitbeelden in je dans?).

Tja mijn kinderen hebben een echte gekke Papa, maar wat zijn ze er blij mee en ik ook met hun, ik zeg niet voor niets tegen ze dat zij samen mijn grote liefde zijn, want dat zijn ze ook😍.

Wat een prachtige dag heb je gehad, ​@MandersOnline en wat een geluksmomenten allemaal achter elkaar! Dit zijn de momenten die het leven kleur geven. Je kinderen boffen maar met zo’n betrokken en liefdevolle papa. Niet alleen een gekke maar ook een gouden papa 😁

Zo samen dansen zijn van die herinneringen die hen altijd bij zullen blijven. Soms verbaas ik mij erover hoe zo iets kleins zo’n fijne herinnering voor ze kan zijn. 

Mijn dochtertje noemt zo af en toe het moment dat we op een zomerse dag naar het park gingen. Mooi plekje uitgezocht, kleedje neergelegd en ik had in één bakje aardbeien en in een ander bakje wat suiker meegenomen. “Weet je nog mama, dat we gingen picknicken en we aardbeitjes dipten in suiker? Dat was zo gezellig!” ☺️🥰🍓

Ik smelt iedere keer als ze het benoemd: zo’n klein moment maar die voor haar zo bijzonder was. Als ouder zet zoiets je weer even met beide benen op de grond. Het herinnert je eraan dat geluk ècht in de kleinste dingen zit 🫶🏾

Vandaag is ook écht een dag om te gaan picknicken in het park! Helaas zit ik binnen achter m'n laptop, maar in de pauze is het zeker tijd om even een wandeling te maken😍.

Vandaag is ook écht een dag om te gaan picknicken in het park! Helaas zit ik binnen achter m'n laptop, maar in de pauze is het zeker tijd om even een wandeling te maken😍.

Je kunt toch ook in de tuin zitten ​met je laptop @Marcia van KPN? 😁

Reageer