Skip to main content

Klets je gezellig mee? 

Dit topic is als slowchat bedoeld voor alles wat je maar kunt bedenken, behalve de producten en diensten van KPN. Daar is de rest van de Community voor. 😄

Dus, heb je onlangs iets leuk gezien of beleefd? Leuke foto's die je wilt delen? Boekentips? 
Zet ze hieronder! 

Houd het vriendelijk en hopelijk hebben we hieronder dan snel een leuke chat! 💚

Ze vinden zichzelf ook nog een serieus platform voor o.a. nieuws. 

De Speld, Nieuwspaal en ook Amerikaans the Onion zijn allemaal satirische humor. Het is niet serieus, ze steken de draak overal juist mee 🙂

Ik vind het heerlijk die onzin te lezen, is al weer even geleden dat ik daar wat gelezen had.

Soms kwam het nieuws van hun ook in de Google Nieuws App langs.

hehehe ik moest hier wel even om lachen

Ik heb gelijk alle gerelateerde cookies weer gewist en de site verlaten.

Kwam erop via de suggesties bij openen nieuw tabblad op m'n phone.

Ik vind het heerlijk die onzin te lezen, is al weer even geleden dat ik daar wat gelezen had.

Ik vond deze actie ook mooi: https://www.ad.nl/politiek/de-speld-deelt-juridische-waarschuwing-uit-aan-faber-mensen-denken-dat-uw-uitspraken-van-ons-komen~ab5f9efc/

Ik vond deze actie ook mooi: https://www.ad.nl/politiek/de-speld-deelt-juridische-waarschuwing-uit-aan-faber-mensen-denken-dat-uw-uitspraken-van-ons-komen~ab5f9efc/

Dat is inderdaad wel een mooie!

Wat een stomme zender is dat Eurosport toch. Er speelt nu een NEDERLANDER op Roland Garros. Maar nee, wat zenden we uit…. op Eurosport 1 een verregende wielerkoers en op Eurosport 2 wel tennis RG maar dan McDonald - Djokovic. 

Ik ga echt niet steeds voor dat ene toernooi HBO + sport add-on nemen. 

Met Wimbledon werken Eurosport en Ziggo Sport tenminste samen.

Blijf Jesper de Jong dan maar volgen via het online scorebord.

Hoi ​@JanD .

Je privéberichten staan dicht, dus even hier.

N.a.v. je activiteiten op de desbetreffende vragen op forum.simyo.nl heb ik onderstaand artikel geschreven. Als je aanvullingen of correcties hebt houd ik me aanbevolen. Verder mag je er ook naar verwijzen natuurlijk.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2025/05/30/makkelijk-extra-hoge-kosten-te-maken-bij-simyo/

Ik vind de reclames van Centraal Beheer altijd wel 👌🏾. Ik zag van de week deze:

🫣🤣

Hij had beter Centraal Beheer kunnen bellen in plaats van papa😅

😗

ING - Check het gesprek

Deze vind ik ook leuk

Iemand zin in een ijskoffie, ijsthee of een ander drankje met ijsblokjes? 

Lekker! In een serverruimte…!?

Helaas is een paar maanden geleden de koffie corner in de lokale Dekamarkt weggehaald. Zou nu wel lekker zijn.

Lekker! In een serverruimte…!?

Haha, dat lijkt mij nou net niet een ideale ruimte om een koud drankje te doen, ​@driemaster... 😁

Helaas is een paar maanden geleden de koffie corner in de lokale Dekamarkt weggehaald. Zou nu wel lekker zijn.

Ah, wat jammer dat de koffiecorner daar verdwenen ​@PeterG! Dat maakt een spontane ijskoffie inderdaad lastig. Als we dichterbij elkaar in de buurt zaten, had ik er graag eentje voor je ingeschonken 😉 

Is het qua warmte in huis een beetje te doen?

Ik heb inmiddels drie (water)ijsjes gehad vandaag 😁 Dankzij ons eigen ​@Alex van KPN, en de teamleider van een van de andere afdelingen hier. 

Nu binnen 27⁰ met fan.

Buiten 34 graden in de schaduw. 

Binnen dus uit te houden. 

Ik ben heel blij met een goed geïsoleerd huis en zonneschermen 😁 Ik verliet dinsdag- en gisterochtend mijn huis toen was het daar 21,5 graad. En ik kwam einde middag weer thuis en dan was het daar 23,5 graad. Prima vertoeven met de hitte buiten.

Gelukkig is het vandaag al weer een stuk beter.

Ik vind de reclames van Centraal Beheer altijd wel 👌🏾. Ik zag van de week deze:

🫣🤣

@Shyrin van KPN 

Klopt, het is alweer de 63ste!  Het muziekje wat je tevens hoort is op de productielokatie lokaal gecomponeerd door een lokale zanger en de producer van deze reclame. Ze zingen allebei 🤣Dit jaar is er voor het eerst gekozen om een nieuwe samenwerking aan te gaan met een ander productiebedrijf. En eerlijk hij is serieus goed geslaagd. 

Op ons YouTube kanaal vind je een reclame sectie met alle reclames ooit gemaakt!

Op ons YouTube kanaal vind je een reclame sectie met alle reclames ooit gemaakt!

Ik heb ooit een DVD gekocht met alle reclames die er tot dan toe gemaakt waren, vind ze echt helemaal super 😃 Inmiddels zijn er al weer aardig wat bij gekomen, en ook die stellen niet teleur 👌🏼

Hahaha jaaa, die dvd is zelfs op kantoor zeldzaaaaam,...  Maar de aanloop naar de livegang voor een nieuwe commercial is ook altijd geniaal, dan is er een heel 'feest' omheen en Freedom '21, Container '22 en nu scammers '25 heb ik nog wel leuke collectors items van liggen,.. Handig als klusshirt e.d. (of per opbod van minimaal €5500,-  en €6,95 in overleg over te nemen) 🤣

Daarvoor is Hulk '17 de laatste geweest voor de reclamestop. Deze was ik even helemaal vergeten,... Het 'aapje' uit de laatste  is een knuffel met een green screen en met AI tot leven gewekt, omdat echte  dieren in reclames niet mogen. Ook best bijzonder,.

Vanmiddag gespot in het centrum van Rotterdam, schuin tegenover de KPN winkel aldaar… 

Hahaha jaaa, die dvd is zelfs op kantoor zeldzaaaaam,...  Maar de aanloop naar de livegang voor een nieuwe commercial is ook altijd geniaal, dan is er een heel 'feest' omheen en Freedom '21, Container '22 en nu scammers '25 heb ik nog wel leuke collectors items van liggen,.. Handig als klusshirt e.d. (of per opbod van minimaal €5500,-  en €6,95 in overleg over te nemen) 🤣

Ik heb de DVD nog 😎 Is eventueel over te nemen voor €5500,- 😉

Dat is een wel heel erg groot eendje ​@driemaster 😱

Hoezo woningnood?

De 47-jarige beweert dat de ruimte - die bestaat uit een slaapkamer annex woonkamer annex keuken, een minuscuul halletje en een piepklein toilet en doucheruimte - een maandelijkse huur van ongeveer 1400 pond rechtvaardigt (inclusief rekeningen).

Reageer