Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 608 reacties
  • 7097 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

608 reacties

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Blog KPN

👆

Wat fijn dat KPN hier een blog aan gewijd heeft, een goed en helder artikel want het stuit mij tegen de borst hoe zogenaamde “zorgprofessionals” (die dit dus absoluut niet zijn) adviezen geven die vaak nergens op gebaseerd zijn en soms ook helemaal niet zo gezond zijn.
De claim “Baat het niet, dan schaadt het niet” klopt sowieso niet wanneer het op de gezondheid aankomt. 

Nederland heeft nog nooit zoveel experts en deskundigen gehad…

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Nederland heeft nog nooit zoveel experts en deskundigen gehad…

Niet alleen Nederland. Wereldwijd geloven kids (en volwassenen) dat het niet klopt als de informatie niet in een 3min tiktok video te vinden is. Zelfs een lange tekst te lezen en conclusie te trekken vinden vele te moeizaam. Zo ontstaat een industrie van vlogger de onzin verkopen. De meeste weten niet dat de meeste vloggers worden betaald door de industrie voor zo een video op tiktok of youtube. Nu komen nog de door AI (genereerd of ondersteund) video's

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • January 23, 2026

Flink aangemoedigd door scholen waarbij je zelfs punten krijgt als je de informatie goed weet op te zoeken. Je hebt geen programmeur meer nodig, want met verschillende tools(ik noem het niet intelligentie) kom je al een heel eind. Het zelfstandig denken hoeft niet zo meer. Een zorgelijke ontwikkeling. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 29, 2026

Sorry, de pakketpost komt iets later….

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik moet zeggen dat ik wel erg klaar ben met de sneeuw die maar blijft vallen. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 29, 2026

Anders ik wel…..
Hoe eerder de lente begint hoe liever ik het heb

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 29, 2026

Anders ik wel…..
Hoe eerder de lente begint hoe liever ik het heb

2 zielen 1 gedachte @huistijger , helemaal klaar met ook die ellendige winter!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • January 29, 2026

Ik vind de sneeuw wel prettig als je nergens heen hoeft. Het voelt dan toch een beetje alsof alles wat langzamer gaat. Rustiger? We hebben ook een hoop jaren gehad met amper sneeuw en dan mis ik het toch weer een beetje. 

Het is inderdaad snel genoeg weer lente. 🌼 Kijk ook wel erg uit naar het moment dat je weer zonder jas naar buiten kunt. 

Tot die tijd! 

Goede workout