Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 659 reacties
  • 7678 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

659 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 2, 2026

@PeterG wel goed voor de conditie! Sorry, dit komt van iemand die geen e-bike heeft. Pure spierkracht, 💪🏻💪🏻 zullen we maar zeggen…😜 trouwens: geniet van het weer!!

Ik zit ook in jouw team ​@driemaster 💪🏻

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 2, 2026

Een bakfiets? ​@TDN . Ik zie het verband effe niet. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 2, 2026

Een bakfiets? ​@TDN . Ik zie het verband effe niet. 

Je kijk te veel op de fiets 🤣. Er zit een zonnepanel bij om jouw batterij op te laden.

Deze is ook niet slecht

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Gisteren is de trailer van Scary Movie 6 verschenen, moet zeggen heb de filmreeks vele malen bekeken en zoals het er nu naar uit ziet is dit ook wel weer een hoop lol. Kan haast niet wachten om deze film te kunnen zien.

https://www.nu.nl/324465/video/scary-movie-6-herenigt-originele-cast-na-26-jaar.html

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik zag de trailer en dit soort onderbroekenlol is niet mijn cup of thea. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ik zag de trailer en dit soort onderbroekenlol is niet mijn cup of thea. 

Ik vind dit dus echt zo heerlijk, maar kan me ook indenken dat het niet voor iedereen wat is. Leukste is ook soms wel als je de originele films kent waarop ze een parodie maken.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er komt ook een nieuwe Scream. Dus dat zal 1 van de aanleidingen zijn voor een nieuwe Scary movie. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ja dat, ook serie Wednesday van Netflix en ik zag nog meer in de trailer langs komen, wat ik niet allemaal gezien heb, maar wel iets van herken.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ten tijde van Scary Movie 1 en 2 vond ik het nog wel heel erg leuk, als puber zijnde. Maar ik merk ook dat ik dat soort humor tegenwoordig ontgroeid ben.

Het is wel een soort humor die van alle tijden is. Dus dan is het ook wel logisch om periodiek een nieuwe te maken. Dan is er zowel nieuw bronmateriaal om te persifleren én weer een nieuw publiek dat aangeboord kan worden :)