Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 696 reacties
  • 8125 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

696 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 18, 2026

Hebben jullie je stem al uitgebracht?
Ik ga zometeen na een bak koffie stemmen.

Jasper van KPN
Moderator

Nog niet, ik ga vanmiddag na de werkdag even. Vaak ga ik tijdens het werk in een pauze, naar een stemlokaal in de buurt van kantoor. Maar omdat ik eind vorig jaar verhuisd ben wil ik in de buurt van huis stemmen, iets in de nieuwe buurt zien waar ik anders niet zal komen 🙂

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 19, 2026

'Heb gisteren een nieuwe buitenlamp met bewegingscensor opgehangen want de oude was kapot de lamp brandde heel erg flauw, de led kan je niet vervangen en daarom een nieuwe opgehangen.
Dus hebben de inbrekers ook wat meer licht mochten ze een poging wagen.
Ach ja je moet wat voor de mensen doen he?

Mijn hond die ik een 20 jaar geleden had, een Golden Retriever die hield altijd de zaklamp in zijn bek om de inbrekers bij te lichtten, maar Prins is er niet meer dus dan moeten we wat anders uitvinden en dus een mooie buitenlamp.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 21, 2026

Vinden jullie het ook zo fijn dat het iedere dag weer wat lichter wordt?
Het gaat weer de goede kant op.
OK de winter heeft ook zijn charmes, maar ik heb toch liever dat warmere en lichtere seizoen. 
De katten zijn nu ook dag en nacht buiten, ze komen alleen maar binnen om te eten en te snoepen.
's Winters zijn ze meer binnen, vooral 's nachts.
Oh wacht ff dat geldt niet voor Symba dat is echt een binnenkat, die komt ook wel buiten, maar niet de hele dag en nacht zoals Pretzel en Tijger doen.
Tijger is de grootste donderjager, de jongste, maar een echte kwajongen, alhoewel het een meisje is.😺

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Heel fijn dat het al wat langer licht blijft ​@huistijger! Ik heb nog lang geloofd in een afsluitend slotstuk van de winter, maar nu ben ik ook definitief over. De lente mag wat mijn betreft ook los gaan met lekkere temperaturen en alles weer in volle bloei te zetten. 

En herkenbaar dat je katten graag weer even een luchtje gaan scheppen. Mijn kat is er ook als de kippen bij zodra de balkondeur opengaat om even een paar stappen buiten te zetten. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Auteur
  • Moderator
  • March 21, 2026

Ik ben heel blij dat het langer licht is! Al is het ook weer wennen. Soms heb ik echt niet door hoe laat het is. 😅

Enige nadeel aan de lente is dat ik aan de bak moet nu ik een tuin heb. Ook leuk, maar ook een hoop werk. 
Gelukkig heb ik twee katten assistentes die elk grassprietje dat ik de grond uittrek opeten en later weer binnen overgeven. Van je huisdieren moet je het hebben. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 24, 2026

Misschien worden jullie zondag nog blijer dan wordt de klok een uur verzet vanwege de zomertijd.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 24, 2026

Mijn verloofde is sinds gister ook groen 😃 De blauw-oranje-paarse concullega's verlaten na een of ander lek en nu trotse bezitter van een unlimited Sim Only.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Welcome to the family!! 💚

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 24, 2026

Top! Goede keuze 👍🏼 💚

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Mijn verloofde is sinds gister ook groen 😃 De blauw-oranje-paarse concullega's verlaten na een of ander lek en nu trotse bezitter van een unlimited Sim Only.

Hahaha mooi gedaan! 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 25, 2026

ESPN gaat UHD-aanbod uitbreiden: test met ESPN 2 UHD begonnen.

Kijk, dat is het betere werk.
Het beeld is n.l. stukken beter dan de gewone uitzending.
Ik hoop dat de KPN dat ook doorgeeft en dan gelijk achter de andere ESPN zenders aan.
Nu is n.l ESPN 1 UHD op 694
Lastig als het zo het zover weg is

Bron: TotaalTV

Overigens denk ik dat het niet eerder dan het nieuwe seizoen ingaat, maar dat is een aanname van mij….

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 25, 2026

Community team: vanmiddag over de A7 naar de A28 gereden en schrok een beetje van het aangezicht van jullie kantoor… geen logo meer op de gevel… jammer, het was altijd een baken in noorden! 

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • March 25, 2026

Community team: vanmiddag over de A7 naar de A28 gereden en schrok een beetje van het aangezicht van jullie kantoor… geen logo meer op de gevel… jammer, het was altijd een baken in noorden! 

Nee dat was het Gasunie hoofdkantoor. 😁

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 25, 2026

Mmmmm… dat gebouw ken ik niet.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 26, 2026

Mmmmm… dat gebouw ken ik niet.

KPN gebouw kan men idd niet van A7 zien, te laag en te veer

Van A7 richting station (KPN gebouw)

Gasunie gebouw vanuit A7

Jasper van KPN
Moderator

Het hoogste gebouw (het open telefoonboek) is niet meer van ons inderdaad, maar we zitten nog wel in een van de lagere delen van het gebouw 😉 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 26, 2026

Middenin het centrum, niet te missen vanaf het station. 
@Jasper van KPN Of is het logo weggehaald? 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Logo's zitten niet meer op dat gebouw. Voor en achter zijn ze verwijderd. Al enige tijd geleden trouwens. Vlak voor de verhuizing. 

Jasper van KPN
Moderator

Dat logo is weg inderdaad.

Ik zou het niet midden in het centrum noemen 😋 Tegen het centrum aan eerder, alles binnen de grachten voelt meer als het centrum aan dan erbuiten.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 26, 2026

Dat gebouw van de gasunie is inderdaad niet te missen, community HQ is inderdaad kleiner, niet minder opvallend…😁