Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 739 reacties
  • 8744 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

739 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 29, 2026

Van harte gefeliciteerd ​@jimny en je hebt er qua weer ook maar meteen een goede dag voor uitgekozen!
Wens jou en je partner een hele mooie en feestelijke dag toe 🙏🏻

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wauw! Van harte gefeliciteerd ​@jimny 🎊

Zo wil ik er ook wel bij liggen in de zon ​@huistijger 😂 Genieten!!

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 29, 2026

Van harte gefeliciteerd! 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • April 29, 2026

Deze specifieke telefooncel hebben we voor het eerst gespot in 2004 en staat er nog steeds. Leuk stukje, interresant ​@Jeroen van KPN. Vandaag weer ‘back home’, toch nog even van het mooie weer genoten in Dover.

Wij gaan weer ‘ondergronds’ met de trein via de kanaaltunnel. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 29, 2026

Van harte gefeliciteerd ​@jimny met deze mijlpaal! Een mooie dag gewenst voor jullie beiden.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wow ​@jimny, dat is nogal een poosje 😯 Fantastisch! Zeker het bloemetje en de brief waard😊Gefeliciteerd!

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Gefeliciteerd ​@jimny

Altijd leuk dat je dan van zowel de burgemeester als de koning iets ontvangt.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Vandaag 60 jaar getrouwd en bloemetje van onze burgemeester Buma ontvangen en niet te vergeten een leuke brief van onze Koning

Och, wat bijzonder! 60 (!) jaar getrouwd: WAUW! Ik wil jullie ook nog heel hartelijk feliciteren met deze mooie maar vooral bijzondere mijlpaal, ​@jimny! 🥂 
Hoe bijzonder om dat te mogen vieren met een bloemetje van de burgemeester en zelfs een brief van de Koning. Hopelijk hebben jullie genoten van jullie dag en alle aandacht! 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 1, 2026

Bedankt voor de leuke reacties van onze 60 jarige huwelijk   feest op 29  april ,

Op10 mei vertrekken we weer naar onze Caravan op Terschelling tot ongeveer 20 sept.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 1, 2026

Nou, toch nog maar even ook een felicitatie van mij ​@jimny . Nu ik lees dat je het ook al jaren samen leuk hebt in een caravan. 😁💐🎆

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Nog gefeliciteerd ​@jimny, wat ontzettend mooi en bijzonder! 😊 Wat heerlijk zeg, heel veel plezier daar! 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 2, 2026

Ik denk dat Ziggo zijn eigen graf graaft
Ziggo-zusje Telenet stopt gefaseerd met DVB-C: klanten gedwongen richting IPTV-decoder

Bron

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 2, 2026

Ik denk dat Ziggo zijn eigen graf graaft
Ziggo-zusje Telenet stopt gefaseerd met DVB-C: klanten gedwongen richting IPTV-decoder

Ook Ziggo stopt gefaseert met DVB-C. Nieuwe klanten krijgen alleen nog NextMini met IPTV, bepaalde zenders (pakketten) kunnen ook alleen via IPTV bekeken worden om meer bandbreedte te creëren voor internet (incl. IPTV). DVB-C gebruikt meer bandbreedte dan IPTV en deze moet altijd gereserveerd worden. IPTV gebruikt minder en door multicast nog veel minder.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 2, 2026

Ziggo heeft alle interactieve functies bij DVB-C al beëindigd. 

Uitschakelen DVB-C gaat op veel punten voor problemen zorgen. 

Een vriend van me woont in een begeleid wonen project. Wegens verstandelijke beperking (o.a. geen rem) mag ie geen internet. Evenals een andere bewoner. 

Ze hebben allemaal zelfstandige aansluitingen overigens. 

Mijn vriend heeft TV Start met de Cisco 8485.

Die ander heeft KabelTV zonder kastje. 

Met IPTV, dus met internet, zijn ze ook (véél) duurder uit. Of ze nu bij Ziggo blijven of naar kpn gaan...