Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 846 reacties
  • 9949 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

846 reacties

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Wauw ​@MandersOnline! En goedemorgen. Ik moet ineens terugdenken aan de Cola glazen spaaractie die ooit bij de McDonalds was, dat je bij bepaalde menu's een Coca Cola glas kreeg in een leuk kleurtje. Dat was ook een ‘spaar ze allemaal’ actie, wel heel erg leuk 😁

Hoeveel kan/wil je er nog sparen? En denk je dat 't gaat lukken?

De hoeveelheid die ik kan sparen is afhankelijk van hoe snel ik deels de cola opdrink, geluk hebben dat anderen eventueel meesparen voor je.

Uiteindelijke doel is misschien wel de set van 12 compleet, maar het is niet perse nodig, heb is een mooie aanvulling op de glazen in de kast (soms breekt er wel eens een glas).

De actie van McDonald's is nu plastic bekers die je bij de FIFA menu's krijgt, nou heb ik zelf geen behoefte aan extra plastic bekers (Ja ik weet het wel die breken niet zo snel), heb immers genoeg plastic bekers in huis staan.

Lijkt mij ook wel leuk toe, maar ik hou beslist niet van cola, dus dat wordt niks….

Dan word het meteen een stuk lastiger en heb je iemand nodig die het wel drinkt, maar geen interesse heeft in glazen.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 24, 2026

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

🤣🤣🤣

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

geluk hebben dat anderen eventueel meesparen voor je.

Wij hebben afgelopen weekend een feestje gehad en ik heb van die 250ml x 8 packs ingeslagen: tellen die ook mee, ​@MandersOnline? En waar vind ik dan de code(s) die je nodig hebt?

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

geluk hebben dat anderen eventueel meesparen voor je.

Wij hebben afgelopen weekend een feestje gehad en ik heb van die 250ml x 8 packs ingeslagen: tellen die ook mee, ​@MandersOnline? En waar vind ik dan de code(s) die je nodig hebt?

Ligt er aan, je hebt dan de scancode van de actie erop staan en dan vind je die onder het lipje
Een voorbeeld waarop je ook het logo ziet die op de juiste blikjes zit.

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 25, 2026

Geen idee of deze ploeg voor KPN bezig was, maar petje af om onder deze omstandigheden voor ons aan ‘t werk te zijn. Sjapoo! 

Gespot rond kwart over tien in de buurt. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Zo dadelijk op de fiets op weg naar "De Kathedraal van de Motorsport". Dagje motoren kijken op het TT circuit. Samen met de wellicht nog wel bekende ex-moderator Bart. 

Ook nog even rondje langs de camping: TT campings 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 26, 2026

Veel plezier ​@Jeroen van KPN en die de groeten aan Bart. 👋

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Geen idee of deze ploeg voor KPN bezig was, maar petje af om onder deze omstandigheden voor ons aan ‘t werk te zijn. Sjapoo! 

Gespot rond kwart over tien in de buurt. 

Respect inderdaad! Ik heb ook diep respect voor de dakdekker die gisteren in de hitte bezig was met het nieuwe tuinhuisje bij mijn moeder. En ook natuurlijk voor de andere klussers die zich bezighouden met de bouw ervan... 🙂

Vandaag wordt het echt extreem heet..... Ik ga denk ik in de loop voor de ochtend even naar mijn vader toe. Hij kan zijn huis prima koelen, heeft een zonnescherm. Want hier in mijn huis is bijna niks te beginnen met koelen, met alle genomen maatregelen, zoals het sluiten van alle gordijnen. 🙂

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@AriënC  Ja ik heb hier vannacht koele lucht naar binnen gelaten via een openstaande schuifpui. De koelkast ligt vol ijs en water. Ik denk dat ik er klaar voor ben. Ik denk dat niet teveel bewegen een goede strategie is 😁

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 26, 2026

Hier draait de airco met flink wat herrie, maar het wordt steeds kouder en lekkerder hier.
Die herrie hoor je na een tijdje niet eens meer.
't was vanmorgen 05:00 uur 29 graden hier  en nu heeft de airco er 24 van gemaakt

Simba heeft zijn koelte in een bult modder gevonden geloof ik 😋

Die modder heb ik bewaard, want er moeten nog een paar tegels geplaatst worden en wacht op een zak zand. En beter weer.
Simba maakt er dankbaar gebruikt van.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Wij hebben afgelopen weekend een feestje gehad en ik heb van die 250ml x 8 packs ingeslagen: tellen die ook mee

Zolang de 10 codes onder het lipje te vinden zijn, tellen ook mee. Volgens Coca-Cola website alleen Coca‑Cola Original Taste en Coca‑Cola Zero Sugar, maar ik heb de codes van Pepsi-Cola blikken (promoties voor EA Sport FC mobile spel) ingevoerd, en de worden ook geaccepteerd.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Wat ligt Simba er héérlijk relaxed bij! 😍

Vandaag is het 26-06-2026. Best een mooie en makkelijk te onthouden trouwdatum! Ik ben benieuwd hoeveel stellen er vandaag in Nederland "ja" tegen elkaar zeggen. Een datum + weersomstandigheden om nooit te vergeten..

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hahaha die mate van relaxt zijn zijn lifegoals ​@huistijger! Hier staat de airco ook al te loeien.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Wij hebben afgelopen weekend een feestje gehad en ik heb van die 250ml x 8 packs ingeslagen: tellen die ook mee?

Zolang de 10 codes onder het lipje te vinden zijn, tellen ook mee. Volgens Coca-Cola website alleen Coca‑Cola Original Taste en Coca‑Cola Zero Sugar, maar ik heb de codes van Pepsi-Cola blikken (promoties voor EA Sport FC mobile spel) ingevoerd, en de worden ook geaccepteerd.

Goed om te weten! Ik ga er even voor zitten om die codes over te tikken… 😅

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Ik ga er even voor zitten om die codes over te tikken… 😅

Overtikken? Ik ben lui en hebben foto's van de lipjes gemaakt en AI gevraagd de codes uit te halen en per copy&paste ingevoerd. Ik moet zeggen, AI doet uitstekend, van 14 codes zijn 12 (dus 1,42% fout) goed, van 2 foute moet ik de afbeelding even checken (Q → O, en 5 → S)

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 26, 2026

Ik kan jullie niet helpen met die codes ik drink geen cola.
Ik lus het wel als het zou moeten, maar liever zoiets als Seven up of Sprite

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik ga er even voor zitten om die codes over te tikken… 😅

Overtikken? Ik ben lui en hebben foto's van de lipjes gemaakt en AI gevraagd de codes uit te halen en per copy&paste ingevoerd. Ik moet zeggen, AI doet uitstekend, van 14 codes zijn 12 (dus 1,42% fout) goed, van 2 foute moet ik de afbeelding even checken (Q → O, en 5 → S)

Oprecht handig. Er zit vaak ook al zo'n standaardherkenning in de fotoapp van je telefoon zelf. Als ik dat nog correct voor de geest heb.

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • June 28, 2026

Er zijn mensen die beweren dat je je dak moet repareren als de zon schijnt …..

Haggis denkt daar anders over …… 😀

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Haggis denkt daar anders over …… 😀

Toch zou ik het wel fijn vinden om het dak gerepareerd te hebben…

Doet me denken aan de lekkage die ik inmiddels alweer heb van de bovenburen, gelukkig niet zo heftig als eind april.

Binnenkort verder onderzoek instellen waar het vandaan komt, maar denk dat het te maken kan hebben met een warm water leiding. Iets met een HR ketel die na dagen van heftige lekkage bij mij en nadien een tijdelijke gas onderbreking dat die ineens aangeeft dat de waterdruk te laag is.

Nu hebben ze als het goed is een week geleden onderhoud uitgevoerd op dat ding en lekt het bij mij weer af en toe.