Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 859 reacties
  • 10117 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

859 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Ik ga er even voor zitten om die codes over te tikken… 😅

Overtikken? Ik ben lui en hebben foto's van de lipjes gemaakt en AI gevraagd de codes uit te halen en per copy&paste ingevoerd. Ik moet zeggen, AI doet uitstekend, van 14 codes zijn 12 (dus 1,42% fout) goed, van 2 foute moet ik de afbeelding even checken (Q → O, en 5 → S)

Haha, ik ben normaal ook van de slimme trucjes. Maar ik heb een kleine thuis die dit juist een leuk klusje vindt én er meteen een zakcentje mee kan verdienen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 29, 2026

Je kind inhuren is toch ook een slim truukje,  ​@Shyrin van KPN .

Overigens vroeg ik me al maanden af waarom die lipjes dicht zijn en niet meer open. Vandaag door jullie dus; er staat een code.

Echter nog geen idee wat dat inhoud. Ik drink alleen literflessen. Goedkoper dan blikjes.

Vandaag blikje gekregen. Heb dus een code voor iemand; ik heb toch geen idee wat ik ermee moet. Iemand code nodig? ​@TDN , ​@Shyrin van KPN ?

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Die codes staan ook onder de doppen van de liter flessen.

Bij totaal 8 punten kun je een coca Cola oranje glas bestellen, maar je kan ze ook inzetten voor kans op andere merchandise.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 30, 2026

Oh. Achter lipjes, in doppen. Plekken waar je van nature niet kijkt. Verder kijk ik nauwelijks reclames dus krijg acties niet mee.

Doel van zo'n acties: meer verkopen. 

Resultaat: je drinkt meer frisdrank dan goed voor je is. Zo'n actie is nooit alleen op de suikervrije varianten. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 30, 2026

Inderdaad helaas geen acties bij bijvoorbeeld

Bar-Le-Duc, Spa of Evian… jammer. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Oh. Achter lipjes, in doppen. Plekken waar je van nature niet kijkt. Verder kijk ik nauwelijks reclames dus krijg acties niet mee.

Doel van zo'n acties: meer verkopen. 

Resultaat: je drinkt meer frisdrank dan goed voor je is. Zo'n actie is nooit alleen op de suikervrije varianten. 

Ik kan je zeggen dat ik niet meer Coca-Cola drink daardoor, het is een leuke bijzaak, maar voor anderen zal het zeker een reden zijn om coca cola te halen in plaats van een ander drankje.

De glazen had ik overigens niet eens door, was er niet mee bezig tot er iemand over begon, toen was ik nog altijd sceptisch want in 2010 toen bestond Coca-Cola 125 jaar en kon je ook sparen, was ook allemaal gratis, maar wel verzendkosten. Deze actie is dus gewoon zonder verzendkosten, maar kan je niet kiezen welk glas je krijgt.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Inderdaad helaas geen acties bij bijvoorbeeld

Bar-Le-Duc, Spa of Evian… jammer. 

Maar hier heb je toch gewoon kraanwater voor? Of heb je de variant met de bubbels? 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 30, 2026

@Jeroen van KPN Heb je dat ‘bocht’ weleens puur gedronken in Rotjeknor? Geef ons maar het water in het noorden, bijvoorbeeld in Drenthe… dan heb je gelijk 😉

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Druppelmania (lekkage) is vanavond weer begonnen…

Nu hopen dat er spoedig iemand kan kijken wat er mis is.

@Jeroen van KPN Heb je dat ‘bocht’ weleens puur gedronken in Rotjeknor? Geef ons maar het water in het noorden, bijvoorbeeld in Drenthe… dan heb je gelijk 😉

Daar heb je een punt in bepaalde regio's is het water lekker(der).