Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 909 reacties
  • 10807 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

909 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 16, 2026

Wat vet! ​@Berrie_Kaas, ik zou niet weten waar je dit soort dingen uberhaupt kan kopen

Bij Aswo.com b.v of bij Nedis.nl en er zijn nog meer bedrijven.
Ook kun je het vaak bij de fabriek of importeur bestellen.

Tip zorg dat je het originele onderdeel besteld anders kun je nog meer ellende krijgen

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Jeetje, ik zou willen dat ik zo handig ben ​@Berrie_Kaas 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Oei, dat is wel een flinke domper op je vakantie. 😕 Dat geeft ook een hoop stress. Hopelijk hebben ze de oorzaak inmiddels gevonden en is het snel opgelost! ​@MandersOnline 

Ik hoop dat jullie ondanks alles alsnog volop kunnen genieten van die drie weken samen. 😊

En dankjewel! Je hebt eigenlijk wel gelijk. Als het zaterdag gewoon droog blijft, ben ik al blij. 35 graden tijdens een verlovingsfeest is misschien ook nét iets te veel van het goede 🎉 (Zo smelt mijn make-up er tenminste ook niet vanaf). 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 16, 2026

Het weekend voorspellen ze niet zulk warm weer dus je kunt geluk hebben, als het weerbericht niet in de war is.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 16, 2026

't Regent nu in Leeuwarden.
Heerlijk, mag wel even een tijdje doorgaan van mij'

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

't Regent nu in Leeuwarden.
Heerlijk, mag wel even een tijdje doorgaan van mij'

We hadden hier in Groningen ook een buitje. Frist het wel van op!

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 16, 2026

Wat vet! ​@Berrie_Kaas, ik zou niet weten waar je dit soort dingen uberhaupt kan kopen

Bij Aswo.com b.v of bij Nedis.nl en er zijn nog meer bedrijven.
Ook kun je het vaak bij de fabriek of importeur bestellen.

Tip zorg dat je het originele onderdeel besteld anders kun je nog meer ellende krijgen

Correct ​@huistijger , het merk en typenummer van het apparaat, een brok(je) gezond verstand en zoeken maar, Mogelijkheden te over voor mijn broodbakmachine. 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Oei, dat is wel een flinke domper op je vakantie. 😕 Dat geeft ook een hoop stress. Hopelijk hebben ze de oorzaak inmiddels gevonden en is het snel opgelost! ​@MandersOnline 

Ik hoop dat jullie ondanks alles alsnog volop kunnen genieten van die drie weken samen. 😊

Oorzaak is mogelijk een van tijd tot tijd lekkende keukenkraan, maar er is weinig medewerking om iets op te lossen, eerder volgens mij komt het echt ergens anders vandaan… Daarnaast zit de eigenaresse van de woning regelmatig in het buitenland wat ook niet erg meewerkt.

Ondanks alles proberen we lekker te genieten en dat kan vooral buiten de deur, maar thuis komende word je wel weer een beetje verdrietig.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wat een vervelende en lastige situatie zeg ​@MandersOnline. Als dan de eigenaar van de woning ook nog vaak in het buitenland zit, bemoeilijkt dat ook nog eens de oplossing.