Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 929 reacties
  • 11236 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

929 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • August 6, 2026

Ik wou even inchecken omdat ik enkele keren getagd ben en er prive berichtjes zijn gestuurd. (Dankjewel ​@Joep1965 ​@gensnet ) - ik leef nog, maar het leven is af en toe wat anders dan je verwacht en dan moet je daar wat tijd aan spenderen. Ik focus me nu dus even op thuis, familie en trouwen (nog minder dan 3 weken) en zal daarna op huwelijksreis gaan.

Als dat achter de rug is zal ik ergens in September weer terug zijn en ben ik weer actief. 😄 

> Het zal een drukke periode zijn inderdaad, maar een mooie drukke
> periode ​@Ik_Combineer 🙂 Geniet van elk moment!

Kan ik mij bij aansluiten. Genieten pur sang. Zo’n drukke en mooie periode is meestal véél te snel voorbij…...

Dat ik direct geen antwoord zou krijgen is héél logisch en had ik ook niet verwacht. Voorbereidingen kosten nu eenmaal veel tijd en je kunt dan nooit goed voorspellen wat dan op je pad komt. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik wou even inchecken omdat ik enkele keren getagd ben en er prive berichtjes zijn gestuurd. (Dankjewel ​@Joep1965 ​@gensnet ) - ik leef nog, maar het leven is af en toe wat anders dan je verwacht en dan moet je daar wat tijd aan spenderen. Ik focus me nu dus even op thuis, familie en trouwen (nog minder dan 3 weken) en zal daarna op huwelijksreis gaan.

Als dat achter de rug is zal ik ergens in September weer terug zijn en ben ik weer actief. 😄 

Genieten is het belangrijkste ​@Ik_Combineer! Heel veel plezier deze periode! Geniet ervan!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Een heerlijke tijd gewenst ​@Ik_Combineer en we horen in september wel hoe je het hebt gehad 😊

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • August 7, 2026

Als ik zie dat iemand vermist wordt voor zijn huwelijk denk ik meestal aan de film Hangover 🤣