Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 968 reacties
  • 11769 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

968 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • August 6, 2026

Ik wou even inchecken omdat ik enkele keren getagd ben en er prive berichtjes zijn gestuurd. (Dankjewel ​@Joep1965 ​@gensnet ) - ik leef nog, maar het leven is af en toe wat anders dan je verwacht en dan moet je daar wat tijd aan spenderen. Ik focus me nu dus even op thuis, familie en trouwen (nog minder dan 3 weken) en zal daarna op huwelijksreis gaan.

Als dat achter de rug is zal ik ergens in September weer terug zijn en ben ik weer actief. 😄 

> Het zal een drukke periode zijn inderdaad, maar een mooie drukke
> periode ​@Ik_Combineer 🙂 Geniet van elk moment!

Kan ik mij bij aansluiten. Genieten pur sang. Zo’n drukke en mooie periode is meestal véél te snel voorbij…...

Dat ik direct geen antwoord zou krijgen is héél logisch en had ik ook niet verwacht. Voorbereidingen kosten nu eenmaal veel tijd en je kunt dan nooit goed voorspellen wat dan op je pad komt. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik wou even inchecken omdat ik enkele keren getagd ben en er prive berichtjes zijn gestuurd. (Dankjewel ​@Joep1965 ​@gensnet ) - ik leef nog, maar het leven is af en toe wat anders dan je verwacht en dan moet je daar wat tijd aan spenderen. Ik focus me nu dus even op thuis, familie en trouwen (nog minder dan 3 weken) en zal daarna op huwelijksreis gaan.

Als dat achter de rug is zal ik ergens in September weer terug zijn en ben ik weer actief. 😄 

Genieten is het belangrijkste ​@Ik_Combineer! Heel veel plezier deze periode! Geniet ervan!

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 7, 2026

Een heerlijke tijd gewenst ​@Ik_Combineer en we horen in september wel hoe je het hebt gehad 😊

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • August 7, 2026

Als ik zie dat iemand vermist wordt voor zijn huwelijk denk ik meestal aan de film Hangover 🤣

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 11, 2026

Slecht nieuws:

I.v.m. de droogte kan de goedheilig man dit jaar helaas niet komen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ach neeeee wat zielig, wat gaan we nu doen ​@huistijger 😱

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 11, 2026

Ik stel voor dat de KPN dit jaar Sinterklaas gaat vervangen.
Trek maar vast je sint-kleren aan of je roet-Piet-kleren.
Wanneer kan ik mijn verlanglijstje sturen?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Sint weet toch van iedereen al wat er op hun lijstje staat? Volgens mij geldt privacy niet voor Sinterklaas 😁😂

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 11, 2026
© SANNE (Trouw)

Als we niets doen zou het best kunnen dat de Sint voorgoed in Spanje moet blijven!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 12, 2026

Die dieven zijn ook niet meer wat het geweest zijn…..

Ik heb al een tijdje een ijsbeer voor mijn huis neergezet, ik dacht die stelen ze vast wel, dan ben ik hem gelukkig kwijt.

Maar nee hoor hij staat er nog steeds…
Je kunt zelfs niet meer op de inbrekers vertrouwen tegenwoordig

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hihi, scheelt dat het wel een schatje is ​@huistijger, ik zou het zelf niet erg vinden als ‘ie zou blijven staan 😂

En, staat er nog een lekker bakje koffie op het menu deze ochtend?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 12, 2026

Kakkertje…

😻😻😻

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 12, 2026

Hihi, scheelt dat het wel een schatje is ​@huistijger, ik zou het zelf niet erg vinden als ‘ie zou blijven staan 😂

En, staat er nog een lekker bakje koffie op het menu deze ochtend?

Ik zit juist mijn bakje koffie op te drinken, het gebak staat al klaar:

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 12, 2026

Ik wilde je foto wel liken ​@driemaster Maar ten eerste vind ik hem niet mooi en ten tweede is hij met AI gemaakt…..

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 12, 2026

…door KPN, ​@huistijger  dat dan weer wel 🫢. Gisteren gespot bij ons op het metro station. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 12, 2026

Nou dan heeft KPN niet mijn goedkeuring, ​@driemaster  maar daar zullen ze zich wel niets van aantrekken denk ik 😎😂

P.S. Als ​@Shyrin van KPN dit leest dan gaat ze vast slaan 😜

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ga daar maar vanuit ​@huistijger 😋 Duurt niet lang meer, dan is ze weer van de partij! 

Ik vind het wel een héle fancy Louis hoor 😍 ik hou er wel van!

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 12, 2026

Het is een still uit een video. Z’n vacht deinst een beetje in de wind… net een echt model! 

fixnix
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • August 12, 2026

Ik wilde je foto wel likken ​@driemaster Maar ten eerste vind ik hem niet mooi en ten tweede is hij met AI gemaakt…..

Kleine verandering, groot plezier!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 12, 2026

Bij ons in de straat had iemand zo’n eclipsebril. Echt mooi wat je daar doorheen ziet bij de zonsverduistering. De foto hieronder is overigens niet van mij, maar dit was wel precies wat ik door die bril zag.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 12, 2026

Wat een mooie avond! Bijna net zo mooi als in 1999 toen de totale was in Noord-Frankrijk. 

Eigen foto om 20:10 uur Rotterdam op het balkon

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+28
  • Moderator
  • August 12, 2026

Ik vond het ook heel bijzonder, mooie foto ook. De volgende keer om dit mee te maken is in 2081 schijnt. Dat wordt het voor mij niet gok ik zo. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 13, 2026

Ik vond het ook heel bijzonder, mooie foto ook. De volgende keer om dit mee te maken is in 2081 

Ah dat wil ik ook wel zien ​@Alex van KPN 
Ik was toch al van plan om 100 te worden, maar dan moet ik 135 worden als ik dat wil meemaken.
Afijn gewoon goed op ademhalen passen en veel trufflekoffie met gebak, toch?😎

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb 'm niet gezien (ik had geen geschikte bril en was met andere dingen bezig), maar de foto's die ik zag waren wel erg mooi.

Ik had wel verwacht dat ik het buiten donkerder zou zien worden, dat viel me heel erg mee.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 13, 2026

@Jasper van KPN In 1999 heb ik de ‘totaliteit’ mogen meemaken in Noord-Frankrijk, toen het wél donker werd. Een heel gekke gewaarwording. Vogels stopten met vliegen en geluid maken. Gisteren werden de kleuren wat anders dan anders en de intensiteit van de zon nam wat af, het was dus wel te ‘voelen’. Het blijft een boeiend fenomeen.