Skip to main content
Sticky

Community Café

• January 17, 2025
  • 984 reacties
  • 11986 keer bekeken
Community Café
Toon eerste bericht

984 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 31, 2026

Vanmiddag in het pittoreske Hoogeveen geweest… ‘n paar grote plensbuien gehad, toen waren in winkels…😜

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Nou, helemaal eens ​@Anneke-Anna 😁 kom maar op met de R in de maand, de fleecedekentjes, Pumpkin Spiced Lattes, kaarsjes aan en op de bank met grote bekers thee! 

Ohhhh wat leuk ​@driemaster! Hebben jullie je ondanks de dikke herfstbuien vermaakt? De meningen verschillen nog wel eens over het centrum van Hoogeveen, ik vind het zelf wel gezellig 😊

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 31, 2026

Nou, helemaal eens ​@Anneke-Anna 😁 kom maar op met de R in de maand, de fleecedekentjes, Pumpkin Spiced Lattes, kaarsjes aan en op de bank met grote bekers thee! 

Ohhhh wat leuk ​@driemaster! Hebben jullie je ondanks de dikke herfstbuien vermaakt? De meningen verschillen nog wel eens over het centrum van Hoogeveen, ik vind het zelf wel gezellig 😊

Jaaaaa en homemade blue berry 🫐 🍎 warme oatmeal baksels maken 🥮 met winter thee 😋

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Genieten ​@Anneke-Anna! Net als dat ik gisteren een tomatensoepje gemaakt heb, daar wordt het nu ook weer echt weer voor 😍 Jouw baksel ziet er echt super lekker uit! Verse blueberries of wil dat ook prima met diepvriesbesjes?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 31, 2026

Genieten ​@Anneke-Anna! Net als dat ik gisteren een tomatensoepje gemaakt heb, daar wordt het nu ook weer echt weer voor 😍 Jouw baksel ziet er echt super lekker uit! Verse blueberries of wil dat ook prima met diepvriesbesjes?

Verse ingevroren 😋🫐maar lukt ook prima met diepvriesbesjes, dank je.

Oats/havermout is mijn favoriet om mee te bakken en tevens een gezondere keuze 😌

Heerlijk tomatensoep! 🍅👌🥰

Ik gooi daar vaak een handje rijst bij in voor de stevige trek 😋

Hier ook pas een heerlijke Herfst soepie met flespompoen en van alles aan seizoensgroenten gemaakt. Ik krijg al weer trek 😋

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • August 31, 2026

@Alexandra van KPN We hebben een lekker broodje gegeten bij de HEMA, een hele andere versie als bij ons. Netter en gezelliger. Wel een lang gebeuren die Hoofdstraat… 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Heeeerlijk ​@Anneke-Anna, en ook nog eens hele mooie bordjes en kom zo te zien 😍 Pompoensoep, dat ga ik binnenkort ook eens proberen.

Hihi ja, de Hoofdstraat is inderdaad wel lang ​@driemaster 😁 Wel mooi met dat watervalletje er door en die boompjes er omheen vind ik, in het voorjaar bloeien ze altijd zachtroze, prachtige sierkers! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • September 1, 2026

Jaaaaa en homemade blue berry 🫐 🍎 warme oatmeal baksels maken 🥮 met winter thee 😋

😮
Heb jij hier een receptje van ​@Anneke-Anna?

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • September 1, 2026

😮
Heb jij hier een receptje van ​@Anneke-Anna?

@Maja van KPN Zeker heb ik dat

Ik heb er zelf blauwe bessen aan toegevoegd voor het leuke aangezicht.

Havermoutmeel kun je zelf heel makkelijk maken door de havervlokken te malen. Verder kun je melk, verrijkte sojadrink of amandeldrink gebruiken. 

Ik gebruik vaak de recepten van het Voedingscentrum en pas het naar mijn eigen smaak verder aan.