Skip to main content
Vraag

Compliment geven aan 2 KPN monteurs van vandaag

• March 26, 2026
  • 12 reacties
  • 116 keer bekeken

Vandaag had ik een verhuizing en kwamen 2 aardige monteurs van KPN om mijn glasvezel aan te sluiten. Ze waren beide uiterts aardig, behulpzaam en mee denkend. İk vond het ook super aangenaam en merkte ook dat het 2 deskundige monteurs waren. 

ik ben zeer goed geholpen en wou hier bij aangeven of er een pagina of iets dergelijks met positieve feedback te geven? Of kunnen jullie de 2 heren een extra compliment geven? 

alvast bedankt !

vg,

12 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 26, 2026

Als jij zorgt dat je community profiel zo volledig mogelijk is ingevuld dan kan een moderator achterhalen welke twee heren het glasvezel hebben binnen gebracht om de complimentjes door te geven.

• Auteur
  • Topper
  • March 26, 2026

Mijn profies was/is al zo volledig mogelijk ingevuld. 👍🏻

alvast bedankt dan!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@GoGo22 wat leuk om te lezen dat het bezoek dan zo mooi is verlopen. Echt gaaf dat je de tijd neemt om dit te delen. Ik ga voor je aan de slag en zal proberen om de monteurs in kwestie te achterhalen. Aks ik iets hoor, zal ik dat met je delen!  

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • March 30, 2026

@Remco van KPN, mocht ik net zoals in dit topic wat voor je kunnen betekenen mag je me altijd een berichtje sturen. 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@Remco van KPN, mocht ik net zoals in dit topic wat voor je kunnen betekenen mag je me altijd een berichtje sturen. 

Ga ik doen! Ik kom er morgen even op terug!

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@GoGo22 Ik heb het nog niet kunnen achterhalen. De notities binnen het systeem zijn vrij summier.  Ik studeer je een PB. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • April 1, 2026

Wat een superattente reactie van je ​@GoGo22! 🤗

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 1, 2026

@GoGo22 Ik heb het nog niet kunnen achterhalen. De notities binnen het systeem zijn vrij summier.  Ik studeer je een PB. 

Als het goed is heb jij wel een werkbon nummer, daarmee zou ik eventueel kunnen achterhalen wanneer en wie. 

• Auteur
  • Topper
  • April 1, 2026

Als het goed is heb jij wel een werkbon nummer, daarmee zou ik eventueel kunnen achterhalen wanneer en wie. 

Heb een ordernummer van het monteursbon die ik in me mail had ontvangen, die had ik al aan Remco gegeven. Maar stuur jou ook een PB even daarvan. 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 1, 2026

Ik heb hem inderdaad ontvangen. Ik zit momenteel thuis maar zal morgen aan Remco doorgeven wie de collega's waren aan wie hij dit mooie compliment mag doorgeven.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 3, 2026

Het duurde een dag extra, maar het zijn onze toppers Hasan en Furdy geweest. De volledige namen stuur ik door naar ​@Remco van KPN zodat hij hun kan benaderen.

• Auteur
  • Topper
  • April 3, 2026

Het duurde een dag extra, maar het zijn onze toppers Hasan en Furdy geweest. De volledige namen stuur ik door naar ​@Remco van KPN zodat hij hun kan benaderen.

Geweldig! hartstikke bedankt ​@Ik_Combineer ! Goed om te horen..