Skip to main content

De Grote KPN F1 competitie #4

• March 3, 2025
  • 912 reacties
  • 10929 keer bekeken
De Grote KPN F1 competitie #4
Toon eerste bericht

912 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 8, 2025

Gefeliciteerd voor de winnaar, de organisatoren en de deelnemers! 🥳🎉

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 8, 2025

En hier (zoals toegezegd) is dan het hele seizoen in één pagina 🤗

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • December 9, 2025

Als ik kijk naar de gemiddelde score per raceweekend die nodig is geweest om dit "Voorspelletje" te winnen dan gaat het om 6,75 punt per race. Plus dan de 2 bonusvragen van elk 10 punten erbij levert een winnend puntentotaal op. 
Vorig jaar was het winnende puntentotaal 170 zonder de bonusvragen. Die zijn er dit jaar extra aan toegevoegd. De tweede editie van onze competitie had 1 wedstirjd minder op de kalender en geen bonusv ragen. Destijds was 162 punten voldoende voor de winst. 
De eerste editie telde 22 races en geen extra bonuspunten. In 2022 had winnaar 148 punten

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 10, 2025

De geruchten gonsden al rond gedurende het laatste raceweekend, maar gisteren maakte Red Bull officieel bekend dat Dr. Helmut Marko afscheid neemt van Red Bull. Na ruim 20 jaar waarin Red Bull zes keer constructeur kampioen werd en acht keer het rijders kampioenschap bereikte (4x Sebastian Vettel en 4x Max Verstappen).

bron: formula1.com

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • December 12, 2025

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • December 12, 2025

Is eigenlijk ook zo weer voorbij! 

TijtheMan
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+9
  • KPN TV
  • December 12, 2025

Zolang je er maar niet elke dag naar kijkt… :P

HvE_forumbezoeker
Helper
Forum|alt.badge.img+3

@ kpn community team

Hartelijk dank voor de kleine attentie die ik mocht ontvangen. Niet verwacht wel gewaardeerd. Leuke F1 competitie zowel op de baan door de coureurs als ook in de F1 #4 competitie van KPN community. Felicitaties nog aan de winnaar ervan. Als volgend jaar de 5e competitie ronde start voor het doen van voorspellingen zal ik zeker ook van de partij zijn.

Met sportieve groet, 🏎

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • December 16, 2025

Mooi om te horen dat het prijsje in de smaak is gevallen ​@HvE_forumbezoeker. Tot over een paar maanden met de nieuwe competitie! 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 21, 2025

Een beetje verdwaald tussen de jubileum-, kerst- en attentkalender berichten trof ik volgens mij ook de prijs van winnaar ​@TDN  van de Grote KPN F1 Competitie aan. Zie de spoiler 😉.

Nogmaals gefeliciteerd ​@TDN en veel plezier met de constructie van dit bouwpakket !!

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • December 21, 2025

@RBxx Dankjewel.

Ik heb voor met het voorbeeld BrickGPT uit de stenen voor een McLaren 2022 een McLaren 2026 te bouwen, maar het LLM model moet eerst aangepast worden en nieuwe stenen moeten gemaakt met 3d printer. Waarschijnlijk zal hij klaar zijn voor kerst 2026 🤣

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Auteur
  • Moderator
  • January 15, 2026

Het aftellen gaat gestaag door: 

Je kunt de klok realtime volgen via: F1 Countdown to the next Formula 1 Race - Lightsouts