Skip to main content
Sticky

Een KPN Community uitje: Ga je mee naar het Houweling Telecommuseum?

• May 13, 2026
  • 3 reacties
  • 149 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Een uitje dat al een tijd hoog op onze verlanglijst staat: een bezoek aan het Houweling Telecommuseum! En dit jaar is daar het perfecte moment voor, want we vieren 150 jaar telefonie. Daarom nodigen wij je uit: Ga je met ons mee naar het Houweling Telecommuseum?

8838f460-5823-4e92-a07a-8bb8561e67d6.gif

We vieren 150 jaar telefonie!

Een uitvinding die de wereld voorgoed veranderde en tot op de dag van vandaag mensen met elkaar verbindt. En precies dat – verbinden – is waar ons bedrijf en onze community voor staan. Dankzij jullie, de leden die elkaar helpen, kennis delen en actief meedenken, blijft deze community elke dag groeien. 

Van draaischijven en telefooncentrales tot glasvezel, smartphones en videobellen: de telecomwereld heeft in 150 jaar een enorme ontwikkeling doorgemaakt. Een mooi moment om samen terug te kijken op de geschiedenis van communicatie en verbinding. Daarom organiseren we speciaal voor onze community een uniek bezoek aan het Houweling Telecommuseum. Een plek vol historische telefoons, oude telefooncentrales, telecomapparatuur en verhalen uit de Nederlandse telecomgeschiedenis.

Ga je met ons mee op pad?

Wat gaan we doen?

Op woensdag 3 juni 2026 nodigen we een selecte groep community leden uit voor een leerzame én gezellige middag. We krijgen een rondleiding door het museum en duiken samen in 150 jaar telecomgeschiedenis. Natuurlijk is er ook volop ruimte om elkaar offline te ontmoeten en bij te praten. Inclusief een lekkere lunch.

Praktische informatie 

• Datum: woensdag 03 juni 2026
  • Tijd: 11:00 uur - 15:00 uur (onder voorbehoud)
  • Locatie: Houweling Telecommuseum → Website van het Houweling Telecommuseum
  • Aantal plekken: beperkt (vol = vol)
  • Voor wie: actieve community leden (1 persoon per aanmelding) 

Wij verzorgen de entree en de lunch. 

Hoe kan je je aanmelden?

Heb je interesse om mee te gaan? Laat het weten in de reacties en meld je aan via het aanmeldformulier. Bij veel aanmeldingen maken we een selectie voor de definitieve gastenlijst. 

Aanmeldformulier

Niet geselecteerd?

Geen zorgen! We organiseren vaker leuke community activiteiten en delen uiteraard een terugblik met foto's, zodat iedereen kan meegenieten. 

We kijken ernaar uit om samen een stukje telecomgeschiedenis te beleven! 

3 reacties

RonaldM01
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • May 14, 2026

Wat een geweldig initiatief weer!

Mijn nog steeds groene hart maakte een sprongetje 😉
Helaas staat mijn gezondheid dit soort uitstapjes niet meer toe, maar het maakt het niet minder leuk.

Ik hoop op een mooie opkomst en een gezellige en informatieve dag.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Ik kom 👋

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Aww, erg jammer. Maar, we zullen zeker een paar foto's plaatsen hier zodat je er toch een beetje bij kunt zijn. 😊