Skip to main content

[Gesloten] Pasen winactie! Raad jij het aantal paaseitjes?

• March 23, 2026
  • 69 reacties
  • 832 keer bekeken
Toon eerste bericht

69 reacties

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 30, 2026

Ik denk dat er 62 paas eitjes in de pot zitten.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 30, 2026

58 stuks 😀

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dag allen! 

Het is tijd voor de bekendmaking van onze Paas-winnaars 🥚Oh wat was het spannend en wat zaten de goede gokjes dicht bij elkaar…. Onze ​@Thomas van KPN heeft een grapje gemaakt want het juiste antwoord is wél gegeven😁..

Het goede antwoord is ….. 58 in de pot en 10 erbuiten. Onze winnaar is dus geworden…. @Dicksooo! Gefeliciteerd! Jouw antwoord klopte precies, heb je ze geteld of was het een onwijs goede gok? 😄

Niet gewonnen, niet getreurd, want we hebben ook een paar willekeurige troostprijswinnaars gekozen:

@satshow

@mink2u 

@Bird-Spirit 
@Kerkdriel 

@Willemijn CG 

Jullie ook van harte gefeliciteerd, en dankjewel allemaal voor jullie enthousiasme en het meedoen! Jullie prijzen komen zo snel mogelijk naar je toe.

Heb je leuke ideeën voor een volgende winactie, deel ze gerust met ons, we lezen je suggesties graag 😊.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

Ongetwijfeld exact 68 paaseitjes.

Heel erg gefeliciteerd! Super. Ik zat er helaas naast… 

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • March 31, 2026

@Alexandra van KPN Wat leuk. Was erg spannend. 🤗 Gefeliciteerd winnaars! 😎

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

Het is tijd voor de bekendmaking van onze Paas-winnaars 🥚Oh wat was het spannend en wat zaten de goede gokjes dicht bij elkaar…. 

Het goede antwoord is ….. 58 in de pot en 10 erbuiten. Onze winnaar is dus geworden…. @Dicksooo! Gefeliciteerd! Jouw antwoord klopte precies, heb je ze geteld of was het een onwijs goede gok? 😄

Wat leuk! Ik zag het met mijn timmermansoog (ofwel paaseitjesoog 👁) 🤗👍, grapje, ik voel me zeer vereerd, hartelijk bedankt.🤝

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Gefeliciteerd ​@Dicksooo!

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • March 31, 2026

Leuk, toch een mooie troostprijs gewonnen! Bedankt en super fijne Paasdagen toegewenst.

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • March 31, 2026

Gefeliciteerd ​@Dicksooo!

Dankjewel, en wat ik in de consternatie nog vergeten was, ook felicitaties aan de troostprijswinnaars.👋

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Gefeliciteerd met het raden van het juiste aantal ​@Dicksooo 

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • March 31, 2026

Dag allen! 

Het is tijd voor de bekendmaking van onze Paas-winnaars 🥚Oh wat was het spannend en wat zaten de goede gokjes dicht bij elkaar…. Onze ​@Thomas van KPN heeft een grapje gemaakt want het juiste antwoord is wél gegeven😁..

Niet gewonnen, niet getreurd, want we hebben ook een paar willekeurige troostprijswinnaars gekozen:

@satshow

@mink2u 

@Bird-Spirit 
@Kerkdriel 

@Willemijn CG 

Jullie ook van harte gefeliciteerd, en dankjewel allemaal voor jullie enthousiasme en het meedoen! Jullie prijzen komen zo snel mogelijk naar je toe.

Heb je leuke ideeën voor een volgende winactie, deel ze gerust met ons, we lezen je suggesties graag 😊.

Toch leuk een troost prijs.

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • March 31, 2026

Verdorie ik had 58 maar wel het totaal haha.

Proficiat voor de winnaars.

is de pot inmiddels leeg ​@Alexandra van KPN ? 😋

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • April 3, 2026

Owww vandaag heerlijke paaseitjes mogen ontvangen. Dankjewel KPN team! Fijne paasdagen voor iedereen. 🐔🐣🐥

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • April 3, 2026

Feest! Vandaag werd ik weer onwijs verwend door het KPN Community Team, en dat terwijl ik nog steeds probeer de extra kilo’s van de vorig jaar ontvangen Brownie taart er af te krijgen:

Dank-jullie-wel en iedereen van de gehele Community heel fijne Paasdagen toegewenst! 🤗

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Dat ziet er zeeeeerrr smakkelijk uit! Geniet ervan, ​@Dicksooo, en ook fijne paasdagen voor jou!

En alle anderen natuurlijk ook :)

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 3, 2026

Ben benieuwd of er thuis iets bezorgd is, weet ik over een half uur.

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 4, 2026

Hier is de paashaas niet langs gekomen. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Misschien heeft hij wat vertraging opgelopen met alle paasdrukte ​@satshow. Hopelijk heb je het volgende week binnen! Zo niet, laat je het dan weten? 
Dan gaan wij een hartig woordje met de paashaas spreken. 

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • April 4, 2026

Is goed ​@Sanne van KPN. Ik laat van me horen.

Fijne paasdagen.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dankjewel, jij ook hele fijne paasdagen! 😁