Skip to main content
Sticky

Huisdieren-topic 2

• June 30, 2024
  • 512 reacties
  • 6509 keer bekeken
Huisdieren-topic 2
Toon eerste bericht

512 reacties

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 3, 2026

@Jeroen van KPN Ach gossie, hopelijk wordt hij weer snel de oude. Je staat machteloos als het gaat om een ziek huisdier. Sterkte gewenst! 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 3, 2026

Dus ik dacht dan hou ik de katten maar binnen.
Maar blijkbaar dacht Tijger daar anders over, ze nam een enorme run op het kattenluikje en ramde het luikje in tweeën en mevrouw stond triomfantelijk in de tuin, met een blik van Hoezo thuis blijven.
Afijn ik pakte haar op en zou het klepje repareren, lijmen en met plakband verstevigen.

Maar terwijl ik daar mee bezig was, stormde ze naar het ander kattenluikje en verdween over de straat, de boef, afijn dat luikje ook weer gerepareerd, maar het blijf een zwakke bedoening en dat kan voor deze stormram geen belet zijn.

🤣 Onafhankelijke powervrouw die Tijger!

Even een update van Lady.

😍 mijn oom en tante hadden vroeger ook altijd beagles. Leuke beesten, maar wel een handvol :D

Vanochtend een bezoek aan de dierenarts gebracht met Kruimel. Meneer die hoest een paar keer per week echt flink voor wel 5-10 minuten. Zijn neus en ogen zijn verder wel schoon. Waarschijnlijk heeft hij iets van een bronchitis opgepikt nadat hij 7 weken geleden bij de tandarts is geweest. 

Beterschap voor Kruimel, Jeroen!

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 3, 2026

Is het geen niesziekte ​@Jeroen van KPN ?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Is het geen niesziekte ​@Jeroen van KPN ?

Nee, daar is geen sprake van. 

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 3, 2026

Oh gelukkig maar want dat zou niet goed zijn

Ha-ns W
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • February 9, 2026

Ben een grote kattenliefhebber heb 1 Burmilla 15 jaar en twee Abessijntjes van 2 jaar oud. Ze zijn hartstikke leuk en lief. Garfield de Bumilla ligt graag op schoot en zoekt ook de twee kleintjes op Jesse (rood)en Simba blauw op de foto’s. 

Hier wat foto’s van de jongens er zullen wel vaker wat foto’s verschijnen op deze topic. Fotografie vind ik leuk doe er eigenlijk niet veel mee.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 9, 2026

Wat een heerlijke foto's ​@Ha-ns W!

En ik spot daar ook een bekende krabpaal op de een-na-laatste foto. Net vorige week dezelfde aangeschaft nadat de vorige hier na 10 jaar toch echt wel aan vervanging toe was.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 9, 2026

@Ha-ns W Welkom op de KPN Community! Met deze foto’s heb je een super indruk gemaakt, althans bij ons. Wat een leuke katjes! Lijken een beetje op onze katjes, helaas niet meer onder ons. 

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • February 9, 2026

konijntje

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 9, 2026

De kat op de radiator. ZO HERKENBAAR! 

Deze foto is al zo'n 46 jaar geleden gemaakt. 

(Origineel is 4 × 4 cm)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat een schatjes heb je thuis ​@Ha-ns W 😍 Mijn katjes thuis hebben pech, want ik heb vensterbanken heel dicht boven eigenlijk alle verwarmingen zitten. Maar de vensterbank bóven de verwarming weten ze goed te vinden 😁 En ik geef ze groot gelijk!

En wat een lief konijntje ​@ikheetjeff 😁

Katten zullen waarschijnlijk nooit veranderen ​@PeterG, wat een heerlijke foto!

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 11, 2026

Wat een mooierds ​@Ha-ns W! Super leuk dat je de foto's hier plaatst. Ik geniet! 💚💚💚

Hier wat foto’s van de jongens er zullen wel vaker wat foto’s verschijnen op deze topic. Fotografie vind ik leuk doe er eigenlijk niet veel mee.

@ikheetjeff Die. Pootjes!!!