Skip to main content
Sticky

Huisdieren-topic 2

• June 30, 2024
  • 535 reacties
  • 6815 keer bekeken
Huisdieren-topic 2
Toon eerste bericht

535 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 21, 2026

Ik heb ook over zo'n tracker nagedacht maar het schijnt toch ook nadelen te hebben.
De kat(ten) kunnen achter een tak blijven hangen en/of de kat kan zich loswringen, en dan valt hij op de grond of nog erger in het water, maar weg is het ding wel.
Maar de laatste tijd komen ze bij mij altijd terug, dus ik laat het er maar mee ik ga mijn geld er niet aan weggooien.
Overigens lijkt me dat ding ook te zwaar en te ongemakkelijk voor de kat.
En je kunt inderdaad een geluid aanzetten, maar meestal schrikken de katten ervan en vliegen dan weg.
Hoe dat met honden gaat weet ik niet, 'heb alleen ervaring met katten.

Ha-ns W
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • February 21, 2026

​@huistijger Die zijn grappig de ene in de catmobiel en de andere in de batmobiel blijven idd aparte en bijzondere beesten katten wat ​@Alex van KPN al benoemde. Wat zo leuk is ze blijven heel nieuwsgierig en vindingrijk. De twee Abessijntjes bij mij waar ik ook heen loop ze blijven me altijd volgen voor mijn voeten lopen lekker handig……….dus niet😁.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 21, 2026

Dat is heel herkenbaar, ​@Ha-ns W 
Symba gaat altijd achter mijn voeten staan en dan moet ik oppassen dat ik niet over hem val.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • February 21, 2026

Die van mij zijn ook sterren in voor de voeten lopen, precies als ik net ergens heenga. 😭 En dan diep gekwetst kijken als ik zachtjes tegen ze aanstoot omdat ik ze niet zag. Dramatisch.

Die kartonnen autootjes zijn fantastisch ​@huistijger! 💖 Bevallen ook goed zo te zien! 

Wat een modellenfoto dit. ✨

Ha-ns W
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • February 21, 2026

Klopt ​@Sanne van KPN 1 van de mooiste foto’s die ik gemaakt heb precies in het lichtinval zon plus meneertje zit er zo bij kijk hier ben ik😁.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 21, 2026

Zo vind ik 'm mooier ​@Ha-ns W 

Friesian
Wijsgeer
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 21, 2026

Even een verzoekje aan ​@huistijger .

Zou je nog ff een foto kunnen plaatsen van Arie? Ik vond dat zo'n super imposante huistijger. 

Ha-ns W
Topper
Forum|alt.badge.img+2
  • Topper
  • February 21, 2026

@PeterG Idd zo is tie perfect dichterbij close up. Echt mooi gedaan Peter😜.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 22, 2026

Even een verzoekje aan ​@huistijger .

Zou je nog ff een foto kunnen plaatsen van Arie? Ik vond dat zo'n super imposante huistijger. 

'Ben enkele jaren geleden door een defecte schijf heel wat foto's kwijt geraakt. maar heb nog een paar gevonden.

Azrael en Arie (Aristoteles)

Met deze foto van Arie heeft hij toen nog een prijs gewonnen.

Als Arie zich uitrekte dan was hij 120cm lang.
Op zijn zwaarst woog hij 12 kg
Op het laatst heb ik hem moeten laten inslapen (kanker) (10 jaar en 11 maanden oud)

Friesian
Wijsgeer
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • February 22, 2026

Dat laatste is erg moeilijk ​@huistijger maar net als bij Billy wel de goede keuze.