Skip to main content
Sticky

Huisdieren-topic 2

  • June 30, 2024
  • 666 reacties
  • 8657 keer bekeken
Huisdieren-topic 2
Toon eerste bericht

666 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Goedemorgen ​@huistijger! 🐱 ​

 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • April 27, 2026

Gisteren was een heerlijke tuindag, vond Bonnie Prince Charlie in ieder geval

 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • April 27, 2026

Zo te zien vermaakt ze zich wel 😃


Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • May 3, 2026

En hier is onze nieuwe hulphondpup dan: 

 

 

Inmiddels is Tico een half jaar oud. Hij ligt graag op de plank boven de meterput. Zal lekker koel zijn.

 


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • May 3, 2026

Oh wat een schat ​@Katana321 ! 🌷


Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Wat een mooi beest Katana! En wat een verschil een half jaar kan maken he. 


driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 10, 2026

Kiekeboe… 

… vanmiddag hadden we bezoek van deze vogel op ons balkon. 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 11, 2026

Die moet van iemand zijn. Lijkt dat die hier niet in het wild leven. 


driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 11, 2026

Nou ​@PeterG dan heb ik nieuws voor je. Zie dit artikel: https://nos.nl/l/2604307

Of ‘ons’ exemplaar daar ook thuis hoort, is nog maar de vraag…

Ooit is er een kolonie in Rotterdam Overschie begonnen. We hebben ze hier dagelijks in de bomen en struiken.


joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 22, 2026

Wij hebben een nieuwe kat.

I.v.m. vakanties hadden we gewacht tot na de vakantie.

 

Tijgertje.

 

 


driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 22, 2026

@joop2011 Wat een lieverd! Hij heeft zo te zien z’n plekje gevonden! 


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ach, wat leuk, ​@joop2011! Ziet eruit alsof ‘ie zich al helemaal thuis voelt.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 22, 2026

Ohh ​@joop2011 wat een knapperd!! Nou die krijgt vast een heel mooi leven!!


Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 22, 2026

Fraai beestje ​@joop2011, vast nog heel erg ondeugend 😆


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wát een snoepje ​@joop2011 😍 daar raak je toch direct verliefd op?? Ligt er heerlijk bij op die foto.

Doet me een beetje denken aan mijn Nukje:
 

 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 22, 2026

Wat een leukerd, ​@joop2011 !

Hij, of zij, kijkt lief en helder uit de oogjes. Maar wel een beetje "jullie denken nou wel dat je de baasjes bent...."

Echt kats dus 🐈