Skip to main content
Beantwoord

Is het mogelijk om Dark Mode te kiezen voor de community?

• June 18, 2025
  • 31 reacties
  • 391 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • September 23, 2025

Ik vroeg me af of er vanuit GainSight al een antwoord was. Altijd als ik in bed lig en ik nog op dit forum zit via me samsung vraagt me meiske of het licht minder kan. Van andere apps vraagt ze dat niet omdat ik de rest op darkmode heb. 

• September 23, 2025

Opera Browser gebruiken. Die heeft nachtstand. 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • September 23, 2025

Chrome in alle OS heeft force dark mode

chrome://flags

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 24, 2025

Ik vroeg me af of er vanuit GainSight al een antwoord was. Altijd als ik in bed lig en ik nog op dit forum zit via me samsung vraagt me meiske of het licht minder kan. Van andere apps vraagt ze dat niet omdat ik de rest op darkmode heb. 

Ik wil ook graag weten of men er de moeite nog voor doet. Er zijn genoeg browsers en apps maar dat is het doel van mijn topic niet

Ik mag toch verwachten dat KPN die op hun devices wel de dark mode aanbiedt, zich niet afhankelijk maakt van een forum en hier zelf de beslissingen in kan maken. Zeker voor mensen met een visuele beperking

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • September 24, 2025

Ik zie een aantal goede tips voorbij komen om toch een soort dark-mode te kunnen gebruiken terwijl ons platform dat nog niet biedt.

We hebben de vraag dus eerder bij Gainsight neer gelegd. We hebben de vraag nu ook bij onze Product Owner neergelegd, hopende dat we daar meer geluk hebben. Wie weet!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Helaas… geen geluk gehad:

We krijgen de wens voor een dark mode op de KPN Community regelmatig binnen en we begrijpen goed waarom. Het platform ondersteunt dit op dit moment helaas nog niet.

We hebben dit eerder al neergelegd bij Gainsight, de leverancier van het platform en zij zijn bekend met deze wens. Onlangs hebben we het verzoek opnieuw onder de aandacht gebracht bij zowel hen als onze eigen Product Owner, in de hoop dat het hoger op hun roadmap komt.

We hebben ook onderzocht of we dark mode zelf kunnen ontwikkelen. Onze designer heeft daarbij gekeken naar de impact, en die blijkt dusdanig groot dat een eigen implementatie niet realistisch is. Het zou veel tijd kosten, risico’s met zich meebrengen en ook gevolgen hebben voor toekomstige updates van het platform.

Voor nu zijn we dus afhankelijk van Gainsight om deze feature te realiseren. We brengen het verzoek regelmatig onder de aandacht en zodra we weten of – en wanneer – dark mode wordt opgepakt, delen we dat uiteraard meteen!