Skip to main content
Vraag

Onvrede over verlengd abonnement

• December 7, 2025
  • 1 reactie
  • 26 keer bekeken

Aan KPN medewerkers – Klacht over abonnement verlenging          8-12-2025

Ik heb maandag 24 november 2025 mijn abonnement met een jaar verlengd.

Daar heb ik inmiddels enorm veel spijt van. Als ik alles van te voren had geweten had ik het nooit gedaan.

Ik was woensdag 26 november totaal afgesloten van alle tv uitzendingen, ook inloggen met mijn abonnement-nummer en mijn inlog code, niets werkte meer.

Woensdagochtend 26 november gebeld naar KNP en na een lange wachttijd kreeg ik een KNP medewerker aan de lijn, die overigens erg vriendelijk was en bleef.

Hij heeft geprobeerd (moest telkens even wachtend aan de telefoon blijven) om alles te corrigeren, maar het ging niet meer. 

Ik kreeg één nieuwe tv-ontvanger toegestuurd, moest hem duidelijk maken dat ik er al 2 had. Maar dan kwam er financieel wat bij, toen zakte mijn broek helemaal af. Ik was nu nog een paar euro duurder uit per maand met het verlengen van mijn abonnement i.p.v. financieel voordeel te hebben door abonnement verlenging. Wat een verdriet is dit.

IK wou dat ik terug naar het oude kon. Ben 79 jaar en heb hier zo’n verdriet van. kan wel janken! De KPN medewerker heeft mij beloofd er alles aan te doen dat ik de 2de tv-ontvanger niet extra hoefde te betalen, want die kreeg je jaren geleden er standaard gewoon bij.

Donderdag 27 november kreeg ik in de middag alles overhandigd via post.nl.

Ik heb zelf alles aangesloten en wat mij opviel teletekst is er nu niet meer bij. ik mis enorm de teletekst pagina’s. Via de Apps NOS kan ik teletekst lezen.

Alles bij elkaar ben ik achteruit gegaan i.p.v. vooruit.

Wat ook mis ging:  er werd gezegd u heeft het abonnementen nummer en inlog code in uw mail box toegestuurd gekregen, maar die had echt niet ontvangen. De KNP- medewerker die ging eerst hiermee aan de slag. Toen kwam hij terug met het antwoord, ik kan uw abonnement- nummer en inlogcode hier niet meer terug vinden, dat is te lang geleden. U krijgt er alsnog eentje toe gestuurd met een nieuwe inlogcode. Toen ik dat wist, had ik pas door dat ze bedoelde het abonnement nummer en inlogcode (de bestaande) wat ik ooit jaren geleden hebt ontvangen in mijn mailbox, dat was mij eerst niet duidelijk, door de berichtgeving van KPN. Wat een onduidelijke communicatie, is ook een punt van verbetering  voor jullie organisatie.

Op één van de 2 ontvangers staan films, die ik graag had willen behouden, maar die zijn nu ook weg en ik kan er ook niet meer bijkomen. De vooraf geprogrammeerde series (opnames) zijn weg. Ook hier wordt naar de klant toe totaal geen rekening mee gehouden.

Bereikbaarheid naar KPN is ook zwaar onvoldoende, een klacht als deze is nauwelijks of niet te verzenden. Een e-mail naar bv klantenservice is er niet?

Met een enorm teleurgestelde groet.

Henk Degen

Admin: e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

1 reactie

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • December 7, 2025

Verwijder allereerst je e-mailadres uit  je bericht ​@SEN46. Je bent hier op een openbaar forum. Maar goed, uiteraard moet je het zelf weten. Heb het in ieder geval aan de moderators gemeld.