Skip to main content
Vraag

omruil modem experia box 12

• September 28, 2026
  • 0 reacties
  • 10 keer bekeken

21 sept 2 nieuwe tv ontvanger gehad Sagemcom DIW7022 maar na 2 dagen instellen kreeg ik deze niet goed aan de gang div keren kontact gehad maar medewerker kon het niet oplossen.

Ik gebruikte een Fritzbox 7590 en daar zat het probleem ik kon opgenomen programmas kijken liepen vast.

Het zelfde met terug naar begin b.v. Npo nieuws van 20.00 uur 

• KBX-APK-9009: Een netwerkfout die zich vaak voordoet bij het terugkijken of bekijken van opnames, vooral als de box via een DVS1200 (electriciteitsnet) of draadloos verbonden is.

• De fout kwam door de fritzbox . daar kwam ik na twee dagen na zoveelste keer bellen achter toen eidendelijk iemand van technische dienst mij te woord stond.

• Die kon de storing en mij werd gadviseerd het kpn modem te gebruiken die had ik nog een expiria 14 die was 4 jaar niet gebruikt .

• Na aansluiten kon ik op modem inloggen maar kon geen instellingen wijzigen weer gebeld medewerker gevraagd of hij het modem wou resetten maar ook dat lukte niet.

• Advies modem omruilen dat zou vrijdag 25sept gebeuren maanag 28 sept gekeken of er wat onderweg was maar nee.

• Weer gebeld er was niets bekend gevraagd om een nieuw modem te sturen dat kon maar niet naar mijn huisadres.

• Alleen naar een afhaal punt. dat was in Dronten of Lelystad  20 km weg.

• Gezegd dat ik het daar niet mee eens was, maar daar kon hij niets aan doen.

• Ik ben toch maar na lelystad gegaan 40 km retour.

• Ben 83 jaar loop slecht.

• Kortom om de service  die ik gewend was van KPN lijkt nergen op bij al jaren lang klant.

• Maar ik zou het nu niemand aanraden.

• Fred