Skip to main content

Het is bijna Pasen, tijd voor een leuke winactie! De paaseitjes komen je overal om de oren, dus je hebt vast al genoeg kunnen oefenen met paaseitjes tellen.. Doe je mee met onze Paas-winactie?

Deze winactie is gesloten, de winnaars zijn bekend gemaakt! Heb je leuke ideeën of suggesties voor een volgende winactie? Dat vinden we leuk en lezen we graag: deel het met ons in de opmerkingen 😊

Raad jij het aantal paaseitjes?

Dus de grote vraag is: Hoeveel paaseitjes zitten er in onze paaseitjespot? We zijn benieuwd of jullie het kunnen raden 😁🐰

Je kunt een after-Pasen kleinigheidje winnen! Uit de goede (of bijna goede😉) antwoorden zoeken wij een paar winnaars uit. Volgende week, dus net na de Pasen, maken we de winnaars bekend.

Let op: Zorg je dat je alvast je naam en adresgegevens in je profiel hebt staan? Dan kunnen wij de winnaars snel blij maken met hun prijs 😊

En jij? Heb jij leuke plannen voor Pasen? 

Alvast een heel fijn en knus Pasen toegewenst van ons Community team voor jullie 💚

Dit zijn er uiteraard 47. Kan niet missen.

Ik ga voor 93 paaseitjes. 

53

Ik ga voor 60

Ik denk: 56 paaseitjes.

Ik gok en denk 💭 dat er 50 Paaseitjes 🥚🥚🐣 in deze glazen pot zitten.

Zo te zien exact 87 paaseitjes.

ik denk 89 paaseitjes 

Natuurlijk zijn 42, het antwoord op alles.

Paaseitjes verslavend lekker 🤤  …….Ik gok het op 63 lekkere chocolade eitjes 

Langs de buitenkant getelt. Vervolgens vermenigvuldigd met het aantal lagen. En x pi.

Dan kom ik op 104 😜

75+1 (dat is die rode die achteraan uitsteekt) = 76 stuks.

Wat meer relevant is: hoeveel zitten er momenteel nog in de pot beste moderators? 😋

63 stuks :)

Wat meer relevant is: hoeveel zitten er momenteel nog in de pot beste moderators? 😋

Waarom stel je van die moeilijke vragen Roy 😩

Waarom stel je van die moeilijke vragen Roy 😩

Ik poog de waarheid boven water te krijgen. Iets zegt mij dat we na afloop van de prijsvraag geen hertelling kunnen doen 😅

Laten we het dan anders stellen ​@Sanne van KPN . Hoeveel zijn er al opgegeten? ( ​@Roy74 😉)

Laten we het dan anders stellen ​@Sanne van KPN . Hoeveel zijn er al opgegeten? ( ​@Roy74 😉)

Ik denk zelf dat deze paasactje bijna niet was doorgegaan omdat de inhoud snel aan het slinken was. Waarschijnlijk is de attentie een lege pot, vandaar na Pasen 😁

😇

Om heel eerlijk te zijn: deze paaseitjes zijn van onze digitale buren, de collega’s van Webcare. Onze snoeppot houdt het maximaal anderhalve dag vol 😅🤪 Ik zal maar niet verklappen wie het meeste in die pot graaien… 🫣 (kunnen we ook wel een raadspelletje van maken)

Volgens mijn katten zijn het er 62

😇

Om heel eerlijk te zijn: deze paaseitjes zijn van onze digitale buren, de collega’s van Webcare. Onze snoeppot houdt het maximaal anderhalve dag vol 😅🤪 Ik zal maar niet verklappen wie het meeste in die pot graaien… 🫣 (kunnen we ook wel een raadspelletje van maken)

Begint met een S en eindigt op hyrin? 😀

Hahahaha! Dat zou je denken, hè?! Maar nee! ☺️

Vanmorgen onze beide buurmannen betrapt bij de pot met paaseitjes 😂

A je to, verplaats die pot maar even naar mijn huis 😁

😇

Ik voel een nieuwe win-actie in de lucht hangen. 

Ik zal maar niet verklappen wie het meeste in die pot graaien… 🫣 (kunnen we ook wel een raadspelletje van maken)

Het gaat kennelijk om meervoud. Dan vermoed ik ​@Erik van KPN en ​@Sanne van KPN . 😋🤗

Reageer