Skip to main content
Sticky

Sneeuw: meer thuiswerkers en monteurs door weer en wind!

• January 13, 2026
  • 33 reacties
  • 310 keer bekeken
Toon eerste bericht

33 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • January 22, 2026

Gelukkig is alle sneeuw inmiddels weg en schijnt, ondanks de vre-se-lijke kou, wel de zon! Bij jullie ook?

Pas maar op allemaal, vanavond en vannacht mogelijk weer ijs, maar deze keer komt het uit de lucht vallen, ijzel dus. Spikes onder!!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 22, 2026

Gelukkig is alle sneeuw inmiddels weg en schijnt, ondanks de vre-se-lijke kou, wel de zon! Bij jullie ook?

Kou??? Ik hoorde op de radio dat er landelijk grote verschillen waren in temperatuur. Geen ijstijd hier derhalve. Moeten we hulptroepen sturen?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 22, 2026

Pas maar op allemaal, vanavond en vannacht mogelijk weer ijs, maar deze keer komt het uit de lucht vallen, ijzel dus. Spikes onder!!

Ik lees het net: Code oranje van 01.00 tot 09.00 uur vanwege ijzel - RTV Noord

Kou??? Ik hoorde op de radio dat er landelijk grote verschillen waren in temperatuur. Geen ijstijd hier derhalve. Moeten we hulptroepen sturen?

Haha, nee gelukkig geen hulptroepen nodig, alleen een bak zout misschien?

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 22, 2026

Hier is het 8 graden boven nul. Inderdaad grote verschillen met het Noorden van het land. En zoals ​@Berrie_Kaas al aangeeft is het opletten met ijzel.

Ik heb twee emmers met zout in de garage. Ik schat in dat deze ook deze winter onaangetast blijven.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 26, 2026

Ik kom hier toch nog even op terug, ​@Roy74… Stuur toch maar hulp 😅😂

Video | Straten in Stad nog steeds spekglad. Het levert wel deze hilarische beelden op

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 26, 2026

Oeps! Uit eigen ervaring weten wij dat het best wel pijnlijk is om te zien én te voelen… veel sterkte ermee in het noorden ⛄️⛄️

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • January 26, 2026

Bizarre beelden. Al het zout van Nederland naar het Noorden 😀

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 26, 2026

Het is hier ook wit... maar dan van het zinloos gestrooide strooizout. Terwijl het hier al dagen net niet vriest en ook geen neerslag. 

Door de angst voor... wordt het milieu verpest met al dat zout.

Ik probeer me maar niet te ergeren bij die langstrekkende gele zwaailichten.