Skip to main content
Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

• February 13, 2023
  • 727 reacties
  • 9636 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!
Toon eerste bericht

727 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

De oneindige romanticus in mij denkt, zeg nooit nooit ​@Dicksooo 😊💕

Nieuwe vraag, zou je wel of niet willen weten wanneer en hoe je uiteindelijk ophoudt te bestaan?

Oef nee, ik denk dat ik 't liever niet weet, dat houdt het een beetje een mysterie wat je levenspad betreft😁

Volgende vraag: Wat is jouw favoriete voorjaarsbloem? 

Ik zag tijdens mijn wandeling in het park de eerste krokussen de kopjes alweer opsteken, zo heerlijk!

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+7

Oeh, mooie vraag wel hoor 😄

Ik denk dat ik het met je eens ben… ik zou het ook liever niet willen weten. Als je precies zou weten wanneer en hoe, dan zou dat misschien toch als een soort schaduw boven alles hangen.

Volgende vraag: Wat is jouw favoriete voorjaarsbloem? 

Ik zag tijdens mijn wandeling in het park de eerste krokussen de kopjes alweer opsteken, zo heerlijk!

Wat heeerlijk dat je de eerste krokussen alweer hebt gezien, geeft je echt weer dat lente gevoel dat er alweer aan zit te komen! Mijn échte favoriet blijft toch de tulp 🌷
Ik vind ze heel mooi en vooral in van die grote velden! En misschien maakt het voor mij ook wel extra speciaal dat tulpen oorspronkelijk uit (het gebied van) Turkije komen en ik ben zelf ook Turks. 

Volgende vraag: Als je één moment uit je leven opnieuw zou mogen beleven, precies zoals het was, welk moment zou dat zijn?

Dan zou ik het moment kiezen waarop we voor het laatst met z’n allen op vakantie waren. Mijn broer en zus hadden toen nog geen kinderen en we waren gewoon als gezin samen. Dat voelt nu bijna onvoorstelbaar met alle drukte! Gewoon die tijd waarin alles nog wat eenvoudiger was en je niet doorhad dat het later zo’n bijzondere herinnering zou worden.