Skip to main content
Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

• February 13, 2023
  • 759 reacties
  • 10091 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!
Toon eerste bericht

759 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dat klinkt heel lekker ​@huistijger, deel je er een foto van?

Oh en stel je nog een nieuwe vraag? 😉

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 27, 2026

Dankje ​@Thomas van KPN 
Dat vergeet ik helemaal.
Als je trek in warm eten hebt, wat ga je dan klaarmaken, dus niet bestellen maar zelf maken.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 27, 2026

Hier de foto van het overblijvende stuk van de Caramelslof ​@Thomas van KPN 
Het eerste stuk heb ik al achter de kiezen  en heb het overleefd.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Dankje ​@Thomas van KPN 
Dat vergeet ik helemaal.
Als je trek in warm eten hebt, wat ga je dan klaarmaken, dus niet bestellen maar zelf maken.

Als ik honger heb is het eerste waar ik aan denk een tosti of een broodje met een gebakken ei, ik probeer het avondeten niet te koken met honger zonder plan maar momenteel ben ik in de ban van zo'n tiktok gerecht waar je een schaal in de oven doet met feta, cherrytomaatjes en alles wat je lekker lijkt om dat daarna door pasta te roeren.

Als je onschendbaar zou zijn, wat zou dan het eerste zijn dat je zou willen doen?

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 27, 2026

Er zijn meerdere onschendbaarheden.
Diplomatieke onschendbaarheid
Koninklijke onschendbaar
Juridische onschendbaar

en wat nog meer…..

Wat ik zou doen?
Ik kan me alleen maar dingen bedenken die in de strijd met de wet zijn, en daar ben ik de persoon niet voor.

Vraag:
Mijn SSD schijf van 2Tb, waarop de Timemachine stond en nog ruimte genoeg over, is onlangs gecrasht, van alles geprobeerd maar was niet meer te redden, wat zouden jullie doen een grotere SSD schijf kopen of een kleinere, of een gewone goedkopere harde schijf?

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 27, 2026

Als je onschendbaar zou zijn, wat zou dan het eerste zijn dat je zou willen doen?

Een grondwetswijziging tekenen om mijn onschendbaarheid levenslang te garanderen.

Vraag: Als je de functie van iemand mag overnemen, welke kies je? Donald Trump of Xi Jinping?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik bedoelde eigenlijk fysiek onschendbaar 😅 ik heb wel een lijstje dingen die ik zou willen ervaren zonder er dood aan te gaan. Uit een vliegtuig springen zonder parachute bijvoorbeeld.

@huistijger volgens mij zijn SSD's nu heel duur maar volgens mij hangt het er ook vanaf hoe je je backups maakt. Als je vaak data heen en weer verplaatst gaan SSD's minder lang mee dan specifieke harde schijven voor dit doel. Maar ik heb deze cijfers zelf nooit naast elkaar gelegd. Ik denk dat hier vast wel iemand meeleest die er meer verstand van heeft.

Hoewel ik jullie input waardeer over het politieke klimaat wil ik jullie wel vragen het misschien wat lichter te houden hier.

Sluisie81
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5
  • Slimmerik
  • March 27, 2026

Een grondwetswijziging tekenen om mijn onschendbaarheid levenslang te garanderen.

Vraag: Als je de functie van iemand mag overnemen, welke kies je? Donald Trump of Xi Jinping?

Geen van beide, laten we allemaal maar gewoon doen, dan doen we al gek genoeg!

Vraag: wie wordt er dit jaar wereldkampioen bij de Formule 1.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • March 27, 2026

Vraag: wie wordt er dit jaar wereldkampioen bij de Formule 1.

Niet Alonso. Hij is net vader geworden, per kind is men 1s langzamer op een rondje