Skip to main content
Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

• February 13, 2023
  • 808 reacties
  • 10653 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!
Toon eerste bericht

808 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Nieuwe vraag:

Als het mogelijk zou zijn, wat doet je liever? Met een helikopter boven Mount Everest te vliegen of met een onderzee naar Challenger Deep te duiken?

Onderzeeër zou ik denk doen. Ben al eens in een mini onderzeeër geweest tijdens een vakantie op de Canarische Eilanden en de onderwater wereld was echt fascinerend.  

Dan namens mijzelf en huistijger de nieuwe vraag:

Welke saus eet je bij een tosti? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 20, 2026

Dan namens mijzelf en huistijger de nieuwe vraag:

Welke saus eet je bij een tosti? 

Ketchup 😁

Nieuwe vraag?

Wandelen in de regen of in de sneeuw? 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Absoluut sneeuw! Het begin van dit jaar was voor mij echt genieten, deze neerslag was allemaal sneeuw en ik heb elke dag minimaal 1x en soms wel 3 keer gewandeld 😍  

De nieuwe vraag: wat voor genre boeken lees je graag? 

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 20, 2026

Absoluut sneeuw! Het begin van dit jaar was voor mij echt genieten, deze neerslag was allemaal sneeuw en ik heb elke dag minimaal 1x en soms wel 3 keer gewandeld 😍  

O, wat geweldig, je hebt er een heel schema van bijgehouden. Ik ga stuk. Stoer van je dat wandelen! 😁

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

O, wat geweldig, je hebt er een heel schema van bijgehouden. Ik ga stuk. Stoer van je dat wandelen! 😁

Niet ik zelf hoor! Er is een hele mooie website die dit voor élk weerstation in Nederland bijhoudt, dus daar kijk ik altijd op als ik wil achterhalen wat voor weer het op een bepaalde dag was 😊 (Weerstation kiezen en dan de statistieken bekijken)

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 23, 2026

De nieuwe vraag: wat voor genre boeken lees je graag? 

Ik lees heel weinig boeken. Maar als ik toch een thema moeten kiezen, dan ga ik voor romantiek. 🤗

Nieuwe vraag;

Welk talent zou je willen hebben? 🎶

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Nieuwe vraag;

Welk talent zou je willen hebben? 🎶

Ik zou heel graag super goed en vloeiend viool willen kunnen spelen. 🎻
Toen ik 9 was heb ik ongeveer 2 jaar viool gespeeld, en eerlijk gezegd heb ik er nog steeds best wel spijt van dat ik daar toen niet mee ben doorgegaan.

Nieuwe vraag:

Wat is met dit warme weer jullie ultieme favoriete ijsje? ☀️ (Deze vraag is stiekem ook een beetje uit eigenbelang door de supermarktstress…)

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 25, 2026

Een eenvoudig vanilleijsje is een traktatie. Als het gaat om een verpakt ijsje, dan kies ik voor de Split.

Nieuwe vraag: Morgen wordt het ruim 30 graden. Hoe ga jij om met de hitte?