Volgens mij zijn het langharige slanke beesten met puntige oren. En zo groot zijn ze helemaal niet. Die foto van @huistijger is een kortharig dik kattebeest.
En de campagne is weeral verlengd. Hij past nog net niet in het legendarische lijstje met iconische personages als Chatman of het sms-taaltje van de ‘2 kiklo inktvip’ maar ik moet zeggen dat ik 'm ook echt heel prettig vind, gewoon de smirk op het koppie van de kat als het daar wel gewoon doorgaat, heerlijk 😂
Helaas niet de gouden. En ik heb iedereen laten stemmen.
Voor mij is jullie Louis een gouden Louis!!!
Net als mijn Japie Kat die helaas veel te jong is overleden afgelopen december 😢
Hij was zowat het evenbeeld van Louis zoals hij overkomt in jullie reclames. Alleen daarom al. Maar vooral omdat ze geweldig zijn. Ondanks dat ze me nu wat weemoedig maken. Maar met een lach.
Naar mijn mening is het een Turkse Angora, normaal bekend van blauwe ogen en een witte vacht. Een maine coone is te grof gebouwd, de turkse angora heeft een smallere/snellere bouw en met name in de winter zitten ze zo vol in hun vacht. Google: turkish angora red tabby
Ik heb er thuis ook een, deze zit nu wel in zijn zomervacht maar ik vind hem nog steeds lijken 😄
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.