Skip to main content
Sticky

[Winactie] Snacktijd! Wat snack jij tijdens het WK?

• June 11, 2026
  • 13 reacties
  • 113 keer bekeken
Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Een wedstrijd van Oranje is pas echt compleet met goede snacks binnen handbereik. Want eerlijk is eerlijk: samen juichen, spanning bij elke aanval en genieten van de sfeer wordt nóg leuker met iets lekkers op tafel.

Wat snack jij tijdens het WK?

Iedereen heeft zo z’n favorieten. De een kiest voor een grote schaal chips, de ander gaat liever voor bitterballen, nootjes of borrelhapjes. En natuurlijk mogen ook de klassieke snacks zoals kaasblokjes, worstjes of nacho’s niet ontbreken. Voor de zoetekauwen zijn er weer andere toppers, zoals popcorn of chocolade. 

Hoe doe je mee?

Wat zijn jouw favoriete snacks tijdens het kijken van een wedstrijd? Deel je tips en ideeën met de Community en misschien ontdek je zo wel een nieuwe favoriet voor de volgende wedstrijd van Oranje!

Deel jouw meest originele snacktip met ons en maak kans op de enige echte KPN Borrelplank en een Oranje snackpakket!

De spelregels:  

• Je kunt mee doen tot en met woensdag 17 juni, 17.00 uur
  • De winnaars maken we bekend op donderdag 18 juni
  • 1 deelname per huishouden
  • Zorg dat je naam en adresgegevens in je profiel staan, zo kunnen wij de prijs snel opsturen

We zijn benieuwd naar jouw snacks en wensen je veel plezier met kijken!

13 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 11, 2026

Ik had er vijf maanden geleden al eentje gewonnen, dus nu geef ik graag anderen een kans. Maar ter inspiratie voor de visliefhebbers:

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 11, 2026

Dat ziet er yammie uit! Uit de ​@Noordzee ??

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 11, 2026

Hahaha, kan niet missen. Gewoon een hengeltje uitgeworpen. 🐟🐠

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 11, 2026

Lekker ​@Noordzee!
Ik heb geen afbeelding hiervan, maar mijn go-to plankje is als volgt: Manchego, zachte, en dan bedoe ik echt echt zachte, droge worst, stokbroodje, aioli en naast biertjes een Fritz Kola met ijsblojes en een rietje erin. 

Heel specifiek, ik weet het. Maar het hart wil nou eenmaal wat de maag wil. 😊

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • June 11, 2026

Zat meer te denken aan een lekkere zoute haring met slagroom, en daar dan een korenwijntje bij.

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • June 12, 2026

Frikadellen en bitterballen natuurlijk, en wegspoelen met wat bier.

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • June 12, 2026

Met eten ben ik echt zinnig, zo lus ik echt geen vis (Sorry ​@Noordzee  😎)
Bitterballen en kroketten, vooral de laatste met draadjesvlees lus ik wel, maar helaas zie ik die bijna nooit meer….
En samen met mijn vriendin macarons en veel paprikachips
En port met drie verschillende soorten kaas, Tynjetalerkaas, Komeinekaas, Oude kaas.
De laatste verwisselen we wel eens voor jong of jong-belegen kaas.

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 12, 2026

Wij gaan voor een gezondere variant. Augurkjes, paprika strips, nootjes, etc. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 12, 2026

…maar een chippie of worst en/of kaas gaat er ook in hoor, yammie! 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • June 12, 2026

Ik kies voor de verfrissende varianten zoals ijsjes, yoghurt of bevroren fruiten.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik lees al weer allemaal goede tips hier! Een ik ben ook een voorstander van niet zo voor de hand liggende combinaties, maar deze...

Zat meer te denken aan een lekkere zoute haring met slagroom

Misschien komt het omdat ik überhaupt niet van vissige vis houd, maar slagroom en haring? Vertel, ​@Dicksooo, eens wat meer over deze smaakcombinatie?

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • June 12, 2026

Misschien komt het omdat ik überhaupt niet van vissige vis houd, maar slagroom en haring? Vertel, ​@Dicksooo, eens wat meer over deze smaakcombinatie?

Je vergeet de korenwijn 😋 , maar wat valt er over te vertellen? Ooit, begin 80’er jaren zat ik met vier man aan de bar op de Harold of Free Enterprise welke wegens windkracht 9 de haven van Zeebrugge niet in kon en waarbij de rest van de passagiers zich misselijk ophield in de toiletvertrekken. Toen ik aan die bar begon over zoute haring met slagroom bleef ik vreemd genoeg als enige over, de meeste mensen weten niet wat ze missen. 🤗

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 12, 2026

We zijn er klaar voor…