Skip to main content

Hallo betreft casnr 4637-599-745-2 op dit kastje alleen ned 1 2 en 3 hoe krijg ik alle zenders aan het werk? 

 

@N.W Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je niet alle zenders kunt kijken. Krijg je ook een foutmelding? 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met in ieder geval je postcode en huisnummer en bij persoonlijke opmerkingen het CAS-ID van de Digitenne ontvanger waar het om gaat? 

Het CAS-ID vind je op de sticker onderop de ontvanger en begint vaak met een 4 of een 7. Zou je mij een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 


Casnr ****-***-****


Gedaan 

 


@N.W Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een refresh van de ontvanger gedaan. Het kan tot een uur duren voor de commerciële zenders ook weer zichtbaar zijn. Kun je mij laten weten of het is gelukt? 


Bedankt Rutger hij werkt weer.


@N.W Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een refresh van de ontvanger gedaan. Het kan tot een uur duren voor de commerciële zenders ook weer zichtbaar zijn. Kun je mij laten weten of het is gelukt? 

Ja hij werkt weer bedankt.


Kan je voor mij ook een “ refresh” uitvoeren?

 

groet, Donski 


@Donski

Zet je ontvanger aan op een zender van NPO. En laat 'm er minstens 1 uur op staan. Dan zouden de abonnementsgegevens weer geladen moeten worden.

Checken tijdens dat uur: zonder van zender wisselen via menu de abonnement gegevens checken.

Zie ook

 


Gedaan!

krijg ook een foutmelding dat ik geen abonnement zou hebben…  (wat ntlk niet klopt)


@Donski Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat ik voor je kan betekenen. 


Dankjewel Rutger,

gedaan!


@Donski Zou je voor mij onder persoonlijke opmerkingen ook het CAS-ID in je profiel willen invullen? Deze begint meestal met een 4 of een 7 en vind je op de sticker onderop de ontvanger. 


Oké Rutger, ook gedaan!


@Donski Ik heb een refresh uitgevoerd, het kan een paar minuten duren. 

Kun je mij laten weten of het is gelukt? 


Ik ben pas morgen weer daar..

Moet het dan blijken of dien je dan opnieuw te “refreshen” ?


@Donski Dat zou niet nodig moeten zijn, wel is het handig om het even te controleren en mocht het niet werken even een bericht te sturen vanaf de juiste locatie. 


Hallo Rutger,

het probleem is nog steeds niet opgelost…

De foutcode meldt  E016-0

gr, Donski 


@Donski Klopt het dat het probleem na contact met mijn collega opgelost is?


Hoi Rutger,

Het klopt inderdaad!  Heel fijn!

Alleen bleek m’n digitennekastje ook gebreken te vertonen dus heb ik een nieuwe opgestuurd gekregen!

Bedankt voor je hulp !  Groet, Donski