Skip to main content

Goedenavond,

De adapter van mijn Digitenne kastje is stuk.
Kan ik daarvoor een nieuwe krijgen?

Hoe gaat dat in z'n werk?

Groetjes,
Marielle

Ha @MarielleV, welkom! Ik kan wel nieuwe apparatuur bestellen, maar het ligt er een beetje aan welke ontvanger er is. Gaat dit om een Rebox of een ZTE? Dat staat op de ontvanger. Als het een Rebox is, dan kan ik alleen een nieuwe ontvanger bestellen. Die gaat normaliter naar een servicepunt in de buurt. Kan dat? Anders doe ik 'm met een koerier naar huis, maar dat kost wel eenmalig 10 euro. Nog wel even de check dat het inderdaad gaat om het adres in Westergeest? 


Goedemorgen Marcia,

Het gaat om de ZXV7200.

Het adres in Westergeest is het adres van de camping waar ik in de zomermaanden verblijf en waar ik destijds jaren geleden de ontvanger naar toe heb laten sturen omdat dit niet mogelijk was op mijn toenmalig thuis adres.
Mijn huidige thuisadres is in Assen. Dat adres heb ik hier op het forum in mijn profiel opgegeven. 


Bedankt! Ik heb een nieuwe op laten sturen naar je adres in Assen. Hij past gewoon door de brievenbus dus dit is ook kostenloos verder.
Wel wil ik je vragen nog een keer contact op te nemen met mijn collega's op 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service om je adres aan te laten passen (verhuizing in te dienen).  Je kunt dit ook via www.kpn.com/verhuizen  doen.


Dank je wel voor het toe sturen. Ik zal contact opnemen om mijn adres aan te laten passen.

Helaas geeft de link https://www.kpn.com/verhuizegn een 404 melding pagina niet gevonden. 
Ook niet als ik deze kopieer en plak in een andere browser of als ik mijn cookies/cache leeg/opshoon.

 


Ha @MarielleV, Thomas had een foutje gemaakt. Het is natuurlijk kpn.com/verhuizen i.p.v. verhuizegn. Lukt het dan wel?