Goedenavond,
De adapter van mijn Digitenne kastje is stuk.
Kan ik daarvoor een nieuwe krijgen?
Hoe gaat dat in z'n werk?
Groetjes,
Marielle
Ha
Goedemorgen Marcia,
Het gaat om de ZXV7200.
Het adres in Westergeest is het adres van de camping waar ik in de zomermaanden verblijf en waar ik destijds jaren geleden de ontvanger naar toe heb laten sturen omdat dit niet mogelijk was op mijn toenmalig thuis adres.
Mijn huidige thuisadres is in Assen. Dat adres heb ik hier op het forum in mijn profiel opgegeven.Â
Bedankt! Ik heb een nieuwe op laten sturen naar je adres in Assen. Hij past gewoon door de brievenbus dus dit is ook kostenloos verder.
Wel wil ik je vragen nog een keer contact op te nemen met mijn collega's op 0800-0402 of de chat op www.kpn.com/service om je adres aan te laten passen (verhuizing in te dienen). Je kunt dit ook via www.kpn.com/verhuizen  doen.
Dank je wel voor het toe sturen. Ik zal contact opnemen om mijn adres aan te laten passen.
Helaas geeft de link https://www.kpn.com/verhuizegn een 404 melding pagina niet gevonden.Â
Ook niet als ik deze kopieer en plak in een andere browser of als ik mijn cookies/cache leeg/opshoon.
Â
Ha
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.