Skip to main content

Hallo ik heb op 19-3-2021

mij product terug gestuurd om dat ik het abbo heb stop gezet maar nu van daag 3-4-21 kreeg ik een email met dat ik het nog moet terug sturen naar jullie ik heb het bewijs van post nl nog met alle gegevens er op wat moet ik nu doen mvg ricky 

Hallo @Ricky tiernagan ,

Je kunt de e-mail negeren. Dit gaat de laatste tijd wel vaker fout, mogelijk door een achterstand in de verwerking van de retouren. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Een moderator gaat dan .nog een aantekening maken in het dossier. 

Maar anders had je er naar alle waarschijnlijkheid ook nooit meer iets over gehoord. 

Bewaar voor de zekerheid wel jouw verzendbewijs goed.

 


Hallo im heb het gedaan


Ze mogen hier onderhand wel een sticky voor maken.

Er worden wel erg veel onterechte herinnering brieven verstuurd.

https://forum.kpn.com/search?q=Retour

 

Of stoppen met het versturen van de onterechte herinneringen. Maar dat zal wel moeilijk zijn, anders hadden ze dat na de 1e melding wel gedaan.

 

Hi @Ricky tiernagan,

Ik wil graag even de melding doorgeven dat je apparatuur al lang retour is bij ons, zou je daarvoor de track&trace code nog in het opmerkingsveld van je profiel willen zettenen hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hallo dat heb ik gedaan


Hi @Ricky tiernagan,

Ik wil graag even de melding doorgeven dat je apparatuur al lang retour is bij ons, zou je daarvoor de track&trace code nog in het opmerkingsveld van je profiel willen zettenen hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Heb ik gedaan 


Bedankt @Ricky tiernagan! Ik zie dat je pakketje op 20 maart aan is gekomen bij ons retourcentrum, er gaat daarna nog enige verwerkingstijd overheen voordat het pakketje gelinkt wordt aan jouw klantnummer, maar dat had al lang gebeurd moeten zijn aangezien we al 2 weken verder zijn nu. Ik ga doorgeven aan de logistieke afdeling dat je apparatuur al lang binnen is en dat er dus géén herinneringen meer jouw kant op moeten!

Kan zijn dat je er nog 1 gaat krijgen, het duurt namelijk ook even voordat onze logistieke afdeling dit verwerkt heeft. Mocht je er nog 1 ontvangen, dan mag je die volledig negeren :slight_smile:


Bedankt @Ricky tiernagan! Ik zie dat je pakketje op 20 maart aan is gekomen bij ons retourcentrum, er gaat daarna nog enige verwerkingstijd overheen voordat het pakketje gelinkt wordt aan jouw klantnummer, maar dat had al lang gebeurd moeten zijn aangezien we al 2 weken verder zijn nu. Ik ga doorgeven aan de logistieke afdeling dat je apparatuur al lang binnen is en dat er dus géén herinneringen meer jouw kant op moeten!

Kan zijn dat je er nog 1 gaat krijgen, het duurt namelijk ook even voordat onze logistieke afdeling dit verwerkt heeft. Mocht je er nog 1 ontvangen, dan mag je die volledig negeren :slight_smile:

Oke is goed dan weet ik dat die al binne is bij julliebinne is dan hoef ik me daar niet druk over te maken