Skip to main content

Krijg foutcodes waaruit na controle op de website blijkt dat ik het basisabbinnement moet controleren. Deze staat op niet geactiveerd.. en nu?

 

Ha @Rebecca78, leuk dat je je vraag hier stelt! Ik kan even met je meekijken. Ik zie dat je je adresgegevens al in je profiel hebt gezet, top! Wil je daar ook het CAS ID neerzetten? Die vind je onderop de ontvanger en kan in de ‘persoonlijke opmerkingen’ geplaatst worden. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Dag @Marcia_  Dank je voor je snelle reactie. Het CAS nummet heb ik inmiddels opgevoerd


Ik heb jouw Digitenne ontvanger opnieuw geactiveerd. Ik wil je vragen de ontvanger minimaal een uur op NPO1 te laten staan, zodat alle benodigde pakketjes binnengehaald kunnen worden.


@Denise_ dank je, ik heb de ontvanger op 1 gezet. 


Werkt het inmiddels? Zo niet, dan hoor ik dat graag. 


Ja! het werkt. Enorm bedankt voor al jullie snelle reacties en alle hulp @Marcia_ , @Denise_ @Bart_Z en @Lisa Ik ben erg goed geholpen op deze manier. Hoop dat ik op mijn andere probleem net zo goed geholpen wordt. Heel erg bedankt in iedere geval!