Skip to main content

Ls Na enkele maanden niet gebruikt #Corona opeens alleen NL 1 2 3 & NH verder foutcode E 016 kunt u dit zsm in orde maken wij hebben een hier al een week slechts 10% toegang tot ons betaalde abonnement Drs Houtzaager MA

@Nooitmeersms 

1/ Zet de antenne zo hoog mogelijk.

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

3/ Zet de ontvanger op NPO 1.

4/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

5/ Laat de ontvanger aanstaan. (De TV kan eventueel uit.)

6/ Dan kan een moderator een nieuw activatiesignaal versturen. 

 


Hoera nog een keer zenders gezocht het signaal varieert kennelijk en nu 33tv zenders


Dat is de mooi. Zet de ontvanger nu op NPO 1 (niet meer zappen) en wacht totdat het activatiesignaal opgevangen is. 

Laat de ontvanger aanstaan. De TV kan eventueel uitgezet worden. 

 

 

 


12uur later is er kennelijk geen CAS signaal verzonden, want ik heb geen antwoord of bericht ontvangen en de bekende foutcode... :frowning2:


Nee, klopt. De moderators zijn ook gaan slapen. Ik verwacht dat je in de loop van de ochtend geholpen wordt. 
 

Even geduld nog, laat de ontvanger aanstaan. 


2+uur product verdient 24uur klantenservice.... 


Erik is up and running…. 


Goedemorgen! Het gaat nog steeds om het CAS ID dat in je profiel staat? Want als ik daar nu op kijk geeft die weer aan dat hij niet geactiveerd is. Ik heb dit nu via een achterliggende afdeling uitgezet om te laten heractiveren. Ik hoop dat dit vandaag nog geregeld kan worden maar kan dit niet garanderen.


Gebeld door de kpn klanteservice 'na 10 dagen kunnen niets doen behalve excuses aanbieden


Ik heb reactie terug van de achterliggende afdeling, ze gaan er mee aan de slag. Het zal in de loop van vandaag geactiveerd worden, Nooitmeersms! Als je dan vanmiddag ergens de ontvanger weer aanzet, laat hem dan lekker de rest van de middag aanstaan. Dan moet het weer gaan werken. 


't werkt, alle zenders! 

Dank aan allen & vooral aan @Noordzee

en prettig weekend


Wat fijn!👍 En graag geholpen.


Reageer