Waarom na anderhalf jaar nieuwe digitene kastjes nog steeds niet goed veel vertraging slechte ontvangst en continu moeten resetten
Hoop het ook voor jullie
We weten op dit moment niet ‘wat’ precies de reden is dat de Rebox ontvangers in de aangekaarte cases tot oplossing heeft gemaakt. Dit maakt dat we momenteel niet kunnen verantwoorden waarom een Rebox toegestuurd moet worden. Dit wordt op dit moment onderzocht. Daarnaast hebben we momenteel niet voldoende Rebox ontvangers op voorraad om dit als ‘standaard oplossing’ aan te bieden.
We zijn nu nog aan het testen. Hopelijk ontvangen we deze week een update. De afdeling in kwestie is op de hoogte van Misty's case. Als er positief bericht komt -uit de test-, is zij de eerste die een ontvanger toegestuurd krijgt.
Hallo
Nou ik weet het niet meer hoor helemaal niks meer heb er al 1 opgezegd en als ze niet snel met oplossing komen zeg ik alles op sinds we de nieuwe kastjes hebben word je van het kastje naar de muur gestuurd
Zo jammer dit noemen ze dan de grootste provider maar zeker niet de beste
We zijn nu nog aan het testen. Hopelijk ontvangen we deze week een update. De afdeling in kwestie is op de hoogte van Misty's case. Als er positief bericht komt -uit de test-, is zij de eerste die een ontvanger toegestuurd krijgt.
En
Hi
Het onderzoek heeft buiten mij om plaatsgevonden. Ik heb hier helaas niets meer over gehoord. Zo te horen is Misty niet meer geïnformeerd. In vermoed dat er geen oplossing is gevonden. Omdat ik dit niet met zekerheid kan zeggen, heb ik er zojuist achteraan gemaild. Ik ben, net als jij, benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek! Hiermee kunnen we toekomstige klanten weer helpen/informeren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.