Skip to main content

ik kan nergens mijn abonnement Digitenne abonnement zien en of terugvinden.

Hallo @MR52 ,

Waar zou je dat willen terugvinden? Waarschijnlijk ontvang je maandelijks een factuur waarop het abonnement in rekening wordt gebracht. Die facturen staan in MijnKPN.

Je betaalt achttien euro per maand voor een los abonnement en vijf euro per maand als je het naast een KPN-TV-abonnement hebt lopen.  


hallo Noordzee,

ik krijg geen facturen en in mijn kpn staan geen gegevens. Ik gebruik Digitenne alleen met vakantie in Nederland. Moet ik elk jaar opnieuw aanvragen? Ik wil eigenlijk een los abonnement.


Heb je internet en TV bij KPN? Dan kun je Digitenne voor vijf euro per maand toevoegen via Mijn KPN. 

Een los abonnement kun je via deze website aanvragen: 

https://digitenne.kpn.com

Morgen vanaf 8.00 bellen naar 0800-0402 is ook mogelijk. 

 


Noordzee, bedankt voor de info, ga ik doen, dus betekent dat ik alles opnieuw aan moet vragen.


hallo Noordzee, ik wil toch even terug komen op mn vraag. Ik heb eerder een TV-ontvanger + abonnement met 1 jaar contract, daarna maandelijks opzegbaar. Verder heb ik mn abonnement niet opgezegd, maar ik zie mn gegevens niet in mijn KPN. Hoe zit dit nu precies? Zoals in mijn vorige bericht een zelfde vraag gesteld, maar het is toch voor mij niet duidelijk.


Het kan zijn dat je jouw abonnement handmatig moet toevoegen aan MijnKPN. (Als het abonnement tenminste nog bestaat) Klik dan op producten en dan op toevoegen.

Maar ik zou in jouw situatie even bellen met 0800-0402 en dan kunnen zij jou heel snel de status van jouw abonnement vertellen. En eventueel opnieuw afsluiten indien nodig.  


Hi @MR52,

Als ik je adres er bij pak, zie ik daar al wel een actief Digitenne abonnement op jouw naam, de factuur melding daarvan wordt elke maand verzonden naar het mailadres dat je ook hebt gebruikt om je forum account mee aan te maken. Ik heb 1 daarvan nu nogmaals per mail verzonden, hierop staat je klantnummer dat je kunt gebruiken om het abonnement toe te voegen aan je MijnKPN account 🙂


hai Maja, mooi dat het duidelijker is geworden, bedankt voor de inspanning, groet, Manuel


Graag gedaan @MR52 😊