Skip to main content

Hallo, Kan iemand mij vertellen hoe ik het digitenne abonnement wat ik nu heb, kosten 9,99 uitbreiden naar ESPN Compleet, kosten 12,99? En wat het belangrijkste is, zit daar ESPN 3 wel bij.? Ik wil nl PSV kijken en die wordt steeds niet uitgezonden op ESPN 1 of 2. 

Hallo @Knorrepotje ,

ESPN 3 wordt niet uitgezonden via Digitenne.
 

Wel inderdaad via KPN TV, dat is de nieuwe naam voor interactieve TV van KPN. Neem je daar ESPN compleet, dan wordt ESPN 1+2 voor jou gratis bij Digitenne. Je moet dan wel KPN Tv hebben thuis. Je kunt jouw pakket dan uitbreiden via MijnKPN. 
 

Een alternatief is de app van CanalDigitaal: Dan heb je voor 14,95 per maand zelfs vier ESPN-zenders in jouw pakket. 
 

https://www.canaldigitaal.nl/sport/eredivisie/


Is het echt niet mogelijk om tv te kijken via het internet van kpn als je dat hebt. Kpn interactieve tv nemen als je al internet van kpn hebt. Interactieve biedt meer, bijvoorbeeld alle espn zenders. Basispakket is 10 euro ( Digitenne 18 ). Espn compleet 12,99 ( Digitenne 9,95 met 2 espn kanalen).

Of een coax aanbieder.

Digitenne zou voor televisie mijn laatste (!) keuze zijn.


Digitenne zou voor televisie mijn laatste (!) keuze zijn.

En bij mij is Digitenne eerste keus (!!) De beeldkwaliteit (o.a. bij voetbalwedstrijden) is bij Digitenne  beter dan bij andere providers. Dat heb jij nota bene zelf bevestigd.   


Hallo, wij hebben geen KPN tv en internet. Wij hebben op ons park Trinet.


Hmm. Eigen abonnement of gezamenlijk abonnement van het park?

Als je een eigen abonnement op trined via glas hebt kun je hun tv aanbod bij nemen. En als extra pakket espn met alle 4 kanalen. Dat hebben ze.

Kijk even op hun website 

Http://glasvezel.trined.nl 

https://glasvezel.trined.nl/televisie-kijken/


Digitenne zou voor televisie mijn laatste (!) keuze zijn.

En bij mij is Digitenne eerste keus (!!) De beeldkwaliteit (o.a. bij voetbalwedstrijden) is bij Digitenne  beter dan bij andere providers. Dat heb jij nota bene zelf bevestigd.   

Dat klopt allemaal. Toch komt het in mijn keuze op de laatste plaats. Ik kan niet zonder opnemen. Al die reclame is vreselijk en die kan ik dan tenminste overslaan! En pauzeren als je live kijkt. Al die mogelijkheden had ik 20 jaar geleden al! Door een vhs recorder met harddisk!

Terugkijken via de gids is ideaal maar eigenlijk alleen voor oa npo. Verder is dat niks door de gedwongen reclame onderbrekingen. 

Zenderaanbod Digitenne ook krap. Gebruik 'm wel veel voor radio. Makkelijk met tulp op de versterker. 

En het beeld is nog steeds prima op een 43 inch. Ook van espn via de ontvanger van kpn. App is wel minder. 

HDglas is volkomen gelijk aan digitenne 😀

CC @Noordzee .


@Knorrepotje 

Komende zondag wordt PSV op espn (1) uitgezonden. 😉


het wetd tijd haha. Dank je wel


Ik heb nieuws voor je @Knorrepotje :

https://www.overons.kpn/nieuws/kpn-zet-espn-in-de-basis-bij-digitenne/

inclusief toevoeging van ESPN 3

Vanaf januari 2023 dus ESPN, ESPN 2 en ESPN 3.


Wat een geweldig mooi nieuws !!!!!!!!! @PeterG