Skip to main content

Heb mijn contract met KPN gewijzigd naar zakelijk  Hussel 50.

heb gezegd dat alles wat op mijn oorspronkelijke particuliere contract stond over gezet moest worden naar zakelijk.

nu heb ik na 3 x een wijziging telefonisch ] een contract waarin mijn digitenne abonnement wat bij mijn vorige contracten gratis erbij was ] ineens niet meer aanwezig is nu kan ik alleen maar ned 1 2 en 3 ontvangen.

wat kan ik hier het beste aan doen .

Ha @vissershuus, welkom! Wat rot dat het zoveel werk kost! Ik zie dat je de 13e contact met ons gehad hebt en dat het toegevoegd is. Werkt alles nu wel naar behoren? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden. 


bedankt voor je bericht. alles werkt nu naar behoren.

alleen het pluspakket heb ik in mijn kpn zelf moeten toevoegen want dat waren ze ook weer vergeten.

dit heb ik via de aanbieding van 1,99 euro toegevoegd maar wat schetst mijn verbazing , er word gewoon 6,99 per maand op mijn rekening gezet.  wanneer kan er nou eens wat goed gaan bij kpn.

groeten Vissershuus


Beste @vissershuus, dat is wel goed gegaan, maar ik snap de verwarring! Je hebt nu namelijk het Pluspakket voor 6,99 euro per maand, maar daarnaast heb je ook 5 euro entertainmentkorting. Dit staat op de factuur direct onder het Hussel abonnement. Maakt in totaal 1,99 euro. :-)