Skip to main content

Ik zie dat ik bij mijn kpn IT een digitenne abonnement kan krijgen voor €5. Als ik deze nu bestel via mijn kpn, producten toevoegen betaal ik €5 voor de ontvanger en €18 voor het abonnement.

ik snap niet helemaal hoe dit nu werkt. Betaal ik voor zijn geheel €5 of totaal €23 voor alles?

Hoi @MBB ,

Als jij al een abonnement hebt op Interactieve TV van KPN, dan betaal je voor een extra (Digitenne)-ontvanger 5 euro per maand. Je kunt deze ontvanger aanvragen via Mijn KPN. Het is ook mogelijk om telefonisch via 0800-0402 dit aan te vragen. De Digitenne-ontvanger is dan ook weer maandelijks opzegbaar. 

Er zit al langere tijd een fout in het ordersysteem, de planning was dat deze fout deze maand opgelost zou zijn. Maar kennelijk is dat bij jou nog niet het geval. Ik zou dus bellen in jouw situatie! 

Als jij geen abonnement hebt op interactieve TV, dan betaal je inderdaad 18 euro per maand voor Digitenne. Ook sluit je dan een jaarcontract af. 


Hi @MBB, een goedemorgen en welkom op het Forum!

Ik sluit me helemaal aan bij Noordzee hierboven. Heb je al internet en televisie via KPN? Dan betaal je niet voor het abonnement, alleen huur voor de tv-ontvanger. Ik begrijp dat je in MijnKPN iets anders ziet, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Als je wil kan ik hier even in de systemen kijken en achterhalen of je inderdaad alleen maar de huur hoeft te betalen. En bij een akkoord kan ik het dan ook voor je aanvragen later. Wil je dat ik even kijk? Vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer!


Goede morgen Susan, ik heb vanmorgen even gechat met jullie en je collega was zo vriendelijk om alles voor mij in orde te maken. Bedankt voor je aanbod, en een prettige zondag.


Fijn dat de Digitenne-ontvanger nu onderweg is.👍


Top, fijn om te lezen dat het zo snel is opgelost @MBB! Veel plezier ermee, en mocht je ergens tegenaan lopen, dan is @Noordzee onze Digitenne expert :smile::relieved:


Reageer