Skip to main content

ik heb een abonnement gesloten van Digitennne bij KPN .                                                                            Eenmalig 25 euro daarna 18 euro per maand.                                                                                                  Nu krijg ik een betaalverzoek van 61 euro abonnement kosten  en 31 euro per maand.                              Van wat??????????????

Mijn budget is klein daarom heb ik gekozen voor Digitenne , nu moet 61 euro betalen en 31 euro per maand, nee liever stuur ik jullie Digitenne terug. Bedankt voor jullie dienst.  ik wil ook bij zeggen ik weiger niet om te betallen maar dat was niet het afspraak op de contract.                                                                Nu kom ik alweer in problemen wegens dit.

Met vriendelijke groeten, Eugene Kock 

 

 

Dit moet een fout zijn. De door jou genoemde kosten zijn de juiste kosten.


Mijn budget is klein daarom heb ik gekozen voor Digitenne

Digitenne is de duurste manier van tv kijken. Ook m.b.t. aanbod zenders en ontbreken van mogelijkheden als opnemen en terugkijken.

Heb je internet van KPN dan kun je voor één tientje Interactieve TV erbij nemen. Met ruim 60 tv zenders en 44 radiozenders. Opnemen erbij voor slechts € 4,99 …..

 

Voor het foute bedrag best even bellen, denk ik zo.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.


Mijn budget is klein daarom heb ik gekozen voor Digitenne

Digitenne is de duurste manier van tv kijken. Ook m.b.t. aanbod zenders en ontbreken van mogelijkheden als opnemen en terugkijken.

 

Dat is niet waar. Een abonnement op Canal Digitaal is aanmerkelijk duurder. En daar komt per 1 juli 2021 ook weer 2 euro extra bij per maand. Digitenne gaat dit jaar gelukkig eens niet in prijs omhoog. 

 


Goedemorgen @EugeneKock, als het goed heb je ook een specificatie van de factuur ontvangen. Daarop is te zien waar de bedragen vandaan komen. Heb je deze al bekijken?


@Noordzee schreef:

Een abonnement op Canal Digitaal is aanmerkelijk duurder

Ik neem het naar verhouding met het zenderaanbod en mogelijkheden! Ik kijk daarbij dus niet alleen naar de prijs. En dan is Digitenne poepduur.


                                                           Nu kom ik alweer in problemen wegens dit.

Met vriendelijke groeten, Eugene Kock 

 

 

 

 

Voor het foute bedrag best even bellen, denk ik zo.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Deze openingstijden gelden ook voor de chat.

@EugeneKock 

Heb je al gebeld? 

Is het probleem al opgelost?