Hi,
Ik ontvang alleen Digitenne zenders 123. Op andere zenders krijg ik de foutcode E016-0
Hi,
Ik ontvang alleen Digitenne zenders 123. Op andere zenders krijg ik de foutcode E016-0
Hallo
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.Â
Gedaan!Â
Zet de ontvanger aan op NPO1. De TV mag eventueel uitblijven. Een moderator gaat een activatiesignaal (laten) versturen. Maar het kan enkele dagen duren voordat je aan de beurt bent. Â
Goedemorgen,
Helaas is het nog steeds niet verholpen. Wanneer wordt er naar gekeken?Â
Ik heb je gegevens erbij gezocht, op basis van de informatie die je in je forumprofiel hebt gezet. Ik kom wel een Digitenne abonnement tegen op het klantnummer dat je hebt ingevuld, maar het staat op een ander adres en er staat een ander CAS ID bij. Kan het zijn dat dit een oud (of nieuw) adres is? En heb je één of meerdere Digitenne ontvangers? Voeg je ter verificatie ook je geboortedatum en bij ons bekende IBAN nog in je profiel in?
Wat ik dan kan doen, is dat ik het bestaande CAS ID vervang voor dat wat je in je profiel hebt gezet. Hierdoor wordt ‘ie geactiveerd waardoor alle zenders het weer doen.
Wat ik dan kan doen, is dat ik het bestaande CAS ID vervang voor dat wat je in je profiel hebt gezet. Hierdoor wordt ‘ie geactiveerd waardoor alle zenders het weer doen.
Dat lijkt me een goed idee
Dan kan
Suzanne, zet de ontvanger alvast aan op NPO 1, de TV kan eventueel uit blijven.Â
Â
Hi,
Het klopt inderdaad dat ik op een ander adres woon. Waar moet ik de gegevens: nieuw adres, geboortedatum en IBAN invullen?
Â
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is
Het adres in mijn profiel klopt, dat is mijn huidige adres. Geboortedatum heb ik aangevuld.
Ik heb één digitenne ontvanger met het CAS nr dat in mijn profiel staat.
Helaas nog geen verandering..
Is er een idee/inschatting hoelang dit nog gaat duren? We zijn inmiddels acht dagen verder en ik betaal gewoon mijn abonnementkosten. Alvast bedankt voor jullie reactie!
Ik ga wat voor je proberen. Maar nu is het nog te vroeg, er werkt nu nog niemand. Zet de ontvanger wel alvast aan op NPO 1.Â
Hij staat op NPO3, aan. Is dat oke?
Is ook prima.Â
Â
Edit:Â Ik heb hem een duwtje gegeven nu. Het kan even duren voordat die dan ook daadwerkelijk actief is, een uurtje of zo.Â
Werkt het inmiddels op alle zenders?Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.