Hallo,
ik heb hetzelfde probleem nog steeds en het lukt niet om de activatie binnen te krijgen..
zou iemand er naar kunnen kijken aub?
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag
Hallo,
ik heb hetzelfde probleem nog steeds en het lukt niet om de activatie binnen te krijgen..
zou iemand er naar kunnen kijken aub?
Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag
Hallo
Wil je het zender zoeken dan nu nog een keer doen?, maar dan met een kleine aanpassing.
Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Zet de ontvanger op CNN en wacht tot er beeld is. Daarna weer uitgebreid zenders zoeken.
Hallo Noordzee,
als ik in mijn lijst kijk zit CNN op kanaal 30
als ik handmatig zoek met RF kanaal 30 is hij binnen 1 seconde klaar en vind geen TV of Radio zenders
ik heb 2 ontvangers via LAN , maar deze met antenne is al een jaar niet gebruikt dus dacht het via dit wel op te kunnen lossen maar helaas.
in ieder geval bedankt dat je probeert te helpen in deze drukke dagen
Fijne weekend allen!
ik heb het nog een keer gedaan zo als je aangaf maar dan op kanaal 30 en hem laten staan, ineens heb ik alle zenders weer!
bedankt voor het meedenken en prettige dagen toegewenst
Rico
Aha, dat is mooi Fijn dat het toch nog is gelukt. (Eigenlijk moest je zoeken via RF-kanaal 27)
het is gelukt , bedankt Lisa !
Yes, fijn om te zien dat het gelukt is,
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.