Ik heb nu 1 week digitenne een ramp kan alleen 123 kijken de rest niet omdat het abonnement op nee staat alles geprobeerd balen
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Ik heb nu 1 week digitenne een ramp kan alleen 123 kijken de rest niet omdat het abonnement op nee staat alles geprobeerd balen
Admin: eigen topic voor je aangemaakt
Hallo
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Zet de ontvanger continu aan op NPO1. De Tv mag eventueel uitblijven.
Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy
Om je te kunnen helpen heb ik nog wel het CAS-ID van de Digitenne nodig. Het CAS-ID staat op een sticker onderop de ontvanger. Het CAS-ID mag je plaatsen in jouw persoonlijke forumprofiel.
Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Zet de ontvanger continu aan op NPO1. De Tv mag eventueel uitblijven.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.