Skip to main content

Hallo Denise,

Ook ik wil even aanhaken met dezelfde klachten als Katinka. Na een aantal dagen geeft het kastje geen beeld meer. Het enige dat werkt om weer beeld te krijgen is een harde reset. Oftewel de stekker er uit en na een minuut weer terug plaatsten. Dan werk hij tijdelijk weer feilloos. Riekt een beetje naar een repeterend probleem. Hoe nu verder?

 

Mvg Willem

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt torigineel topic]

Hoi @Willem1234, welkom op het forum. Het is niet de bedoeling om de ontvanger elke paar dagen te herstarten natuurlijk, die moet gewoon blijven werken. 

  • Welke ontvanger heb je precies, welk type/model? 
  • Heb je de ontvanger ook al eens een echte reset gegeven? Wat je nu doet is het opnieuw opstarten, een reset doet meer dan dat: Hoe reset ik mijn Digitenne ontvanger?
  • Krijg je ook een foutmelding op het moment dat je geen beeld meer hebt?

Hoe meer jij ons kunt vertellen, hoe meer wij met je mee kunnen denken.


Hallo @Willem1234 m

Mogelijk is het raadzaam om jouw ontvanger te vervangen voor een beter werkend exemplaar.  

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Willem1234 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

@Jasper

@Noordzee

 

Dank voor jullie reacties. Heb inmiddels telefonisch contact gehad met de KPN (0800-0402), het probleem voorgelegd en en nieuwe ontvanger in bezit. Probleem opgelost en dank aan de KPN.

Groet Willem


Fijn dat een nieuwe ontvanger inderdaad de oplossing is.👍


Goed om te lezen dat het opgelost is @Willem1234! Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.