Beantwoord
digitenne omruilen en smartcard
Ik heb de Digitenne ontvanger omgeruild. Aangekondigd is dat de insteekkaart met de smartcard niet meer zal werken. In mijn abonnement betaal ik extra voor de insteekkaart. Wordt dit abonnement automatisch stopgezet of moet ik dat nog opzeggen en zo ja hoe?
Beste antwoord door Erwin van KPN
Ik kan hier vanuit het forum niets aan veranderen. Er staat een verzoek in het systeem om jouw abo te beeindigen. Hoe dat gekomen is? Ik vermoed door dat je ziggo de opdracht hebt gegeven om het telefoonnummer over te zetten. Hier zijn ook mails over verstuurd. Heb je die niet ontvangen?
Ik denk ( pin me er niet op vast ) dat dit nog wel is tegen te houden omdat de wensdatum in de toekomst ligt. Ik wil je adviseren om vandaag nog even te bellen met 0800 0402 en het woordje 'opzeggen' in te spreken. Zo kom je bij de betreffende afdeling. Leg daar het verhaal voor en kijk wat ze voor je kunnen doen. Ik heb er vertrouwen in dat dit weer hersteld kan worden maar heb zelf niet de mogelijkheden, helaas.
Bekijk origineelIk denk ( pin me er niet op vast ) dat dit nog wel is tegen te houden omdat de wensdatum in de toekomst ligt. Ik wil je adviseren om vandaag nog even te bellen met 0800 0402 en het woordje 'opzeggen' in te spreken. Zo kom je bij de betreffende afdeling. Leg daar het verhaal voor en kijk wat ze voor je kunnen doen. Ik heb er vertrouwen in dat dit weer hersteld kan worden maar heb zelf niet de mogelijkheden, helaas.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.